seba8121 Napisano 16 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2022 Witam, czeka mnie wymiana opon w moim hardtailu, do tej pory jeździłem na Maxxis ikon rekon race 29x2.25. Chciałbym coś zmienić, fajnie byłoby gdyby miały beżowy bok, ale nie jest to konieczność. Jazda to 80% jura krakowsko częstochowska, także są skałki, kamienie, korzenie itp.. boki muszą być w miarę wytrzymałe. Jeżdżę na mleku więc koniecznie TR i zwijana. W oko wpadły mi Tufo XC(11,12,13..) Może ktoś jeździł na tufo i ma jakieś wrażenia co na przód co na tył ? A może ktoś zaproponuje coś od siebie jakiś zestaw ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unknow01 Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Na tył sobie załóż Shwalbe Rock Razor, 29x2.3 pancerna a opory barzdo fajne, na przód , Wolfpack Cross 2.4 , jeżdizłem na takim kombo i petarda.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graveloiksctrailowka Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Nie wiem czy jeździsz w mokrych warunkach, ale ja w tamtych okolicach dałem sobie rade na race king. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graveloiksctrailowka Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Patrzcie na jaką jazdę pozwala thunder burt i to nie tylko z tyłu ale i z przodu. Blota tu nie ma, jest jednak "posypka" z piasku. Po błocie w górach i tak nie jeżdżę, na płaskim przejedzie spokojnie. na pewno lepiej niż semislick. a tutaj gościu leci na racing ralph po błocie, teraz ma takie przód i tył, na wyścig ponoć założył rocket ron na przód Założę się że obie opony będa trzymały wyraźnie lepiej niż obecne race king 26x2.2 na pure grip, zwłaszcza przez większy obwód koła, 2100 vs 2350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unknow01 Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Na tył Thhunder 29x 2.25 620gr przód 29x2.25 Wolfpack Race, 640gr na obreczach 25mm wew, ale wofpack też super siada na 30mm wew. przy tych samych rozmiarach , Wolfapck jest szerszy i wyższy na przód ideał, pięknie się układa w zakręcie , testuję Wolfpacka od miesiąca i faktycznie super rozwiazanie, na przód niema sensu dawać thundera, ( zdjecia akurat jak koła były świerze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graveloiksctrailowka Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Teraz mam race king przód i tył, ja tam wolę to samo na obu kołach. Jakoś tak rower prowadzi się bardziej przewidywalnie, co opona to inaczej będzie trzymała na nawierzchni, jeden zakręt opona tył lepiej, drugi zakręt przód lepiej... Nawet ciśnienie daje to samo mimo że nie powinienem Po 2500km, race king przód wygląda jak nietknięty, tył zdarty w mniej więcej 2/3 tzn. zostało 1/3 opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unknow01 Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 (edytowane) Tu się zgodzę, też lubię tą samą gubość i nawet te same opony, coś jest w tej symetrii a może to odzwierciedlenie umysłu ? ale na poważnie, to Wolpack karkas, dynamika opony zachowuej się identycznie jak Thunderburt, przy tym samym ciśnieniu jest niemal identyczny, tylko ma ciut więcej klocka, ciśnienie zalezy od wagi, rozmieszczenia sił, rozmiaru ramy, Rach, Stack.. na 20 zawodników , 20 będzie miało inną opinię i każdy będzie miał rację.. Natomiast, ja wolę ciut twardszy tył, i jednak 10% łagodniejszy przód , przy moich trasach zastoswaniu, trail/downcountry/cross warunki mieszane, ect.. nawet fizjonomia czy ktoś ma długie ręce i tułów będzie wpływać na rozkałd sił obciązenie danej osi, na dwóch takich samcyh rowerach , zawdonicy o różnej budowie będa mieli kompletnie inne zapotzrebowania już nie wspominając o ciśnieniu w amorze.. i każdy będzie miał rację..😉 Edytowane 4 Września 2023 przez unknow01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graveloiksctrailowka Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Czy ja będę kiedyś starował w zawodach?? Nie wiem... thunderburt jest na tyle szybki że może posłużyć nawet jako opona szosowa, może też kiedyś spróbuję opon wolfpack, wzór bieżnika race king jest stary, conti mogłoby wymyśleć coś nowego.... czym będę jeździć? Dartmoor primal 29 przerobiony na rower xc, wystarczy tylko zmienić skok z 140mm na 100mm, założyć kiere do xc oraz mostek no i mamy zawodniczy rower ht xc... zastanawia mnie tylko potencjalna trwałość tych opon. Fajnie by było jakby tył dał rade zrobić 3000km. Teoretycznie addix speed powinien przejechać najwięcej ponieważ ponoć to najtwardsza mieszanka z addix. Miałem kiedys hurricane na addix (tym jakiś podstawowym) ile na nich przejechałem niestety nie pamiętam... 1000km raczej było. Niestety po pierwszym wypadzie w góry polecialy w kosz. Według schwalbe thunderburt zbyt trwały nie jest, ale też według schwalbe łysy slick kojak nie jest szybki... a byl szybki i to bardzo Z tego co wiem do do opon wolfpack należy obecny rekord twistera + R&N, speed na tyle a na przodzie nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 5 Września 2023 Udostępnij Napisano 5 Września 2023 Cytat speed na tyle a na przodzie nie pamiętam Pewnie Race bo tak są promowane - Race na przód + Speed na tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.