karol959 Napisano 15 Sierpnia 2022 Napisano 15 Sierpnia 2022 Witam, kupiłem pierwszą swoją używaną szosę i chyba nadszedł czas na zmianę opon. Jestem zielony w temacie, wiec jeśli można prosiłbym o jakaś pomoc/rade. Obecnie są założone Continental Ultra Sport II SL, 23mm na kołach Shimano RS010. Może ktoś doradzić na jakie zmienić pod te obręcze? Zostać przy 23mm czy cos szerszego włożyć? Ogólnie komfort jazdy na tych oponkach był spoko nie czułem jakiś dolegliwości (jeździłem na 6-7 bar) przy wadze 78 kg, ale też nie mam porównania jak rower zachowuje się na innych.
nossy Napisano 15 Sierpnia 2022 Napisano 15 Sierpnia 2022 Oczywiście że warto włożyć 25mm, ale pytanie czy rama je przyjmie. Nie wiemy jaki masz rower. Kiedyś miałem Treka alphe starszej generacji i 25mm nie weszło. Jakie opony...to już zależy od budżetu. Conti gp5000, schwalbe one itp. z budżetowych duro hipersonic i stinger, podstawowe conti.
Tomek595 Napisano 16 Sierpnia 2022 Napisano 16 Sierpnia 2022 Zestawianie w jednym poście Schwalbe One z Conti GP to istna profanacja. Schwalbe One nadają się z zasady od nowości na śmietnik . Dlaczego ? Potwornie i są bardzo podatne na pęknięcia osnowy . Tak , tak , miałem , jężdziłem - tragedia . Napisz co to za rower , w starszych konstrukcjach czasem jest tak wąsko że nic ponad 23 się nie mieści .
nossy Napisano 16 Sierpnia 2022 Napisano 16 Sierpnia 2022 To dobrze, że nie zwróciłeś uwagi na jeszcze większa profanację czyli zestawienie conti z duro...😀nie wiem jaki ma budżet podaje przykłady, a tak na boku to duro są całkiem spoko i pisze to mając również gp5000.
karol959 Napisano 16 Sierpnia 2022 Autor Napisano 16 Sierpnia 2022 rower https://bmc-switzerland.pl/produkt/teammachine-alr01-105-2017/ budrzet max do 300 zl za 2 sztuki, mysle ze nie ma co pchac lepszych opon w kola, ktore ma ten rowerek poki co https://www.centrumrowerowe.pl/opona-vittoria-rubino-pro-g2-0-pd20026/?v_Id=135288 co sadzicie o tych ?