PiotrWie Napisano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2022 Czy ktoś miał dłużej do czynienia z tym silnikiem _ chodzi mi o wrażenia z jazdy. Dotychczas oboje jeździliśmy Yamahą i odpowiadała nam jednak z rowerem żony zaczynają być problemy - a ponieważ chciałaby rower z niższym przekrokiem a dodatkowo ma być mały ( max 44 cm, 46 to za dużo) to znaleźliśmy dwa rowery - https://www.ktm-bikes.at/e-bikes/detail/macina-style-730-10-g-shimano-deore-lg-machine-grey-silver-blue-2022 https://www.r-raymon-bikes.com/en-us/e-bikes/e-trekking/crossray-e/crossray-e-7-0-2022.html KTM jest do kupienia już w rozmiarze 43 - z ramą takiego typu jak R-raymon, ale nie mam zdjęcia w tej wersji, drugi - ma być zimą. Ten który mamy da się jeszcze jeździć - problemem jest skrzypienie którego nie umiem usunąć, niestety wygląda że na styku korby i osi, korby były kilka razy zdejmowane a są niestety na kwadrat i co 100 - 150 km podczas jazdy się wyłącza, po ponownym włączeniu - działa. Ze względu na osprzęt bardziej nam pasuje KTM - nie potrzebujemy 11 rzędów, a w KTM jest osprzęt LinkGlide który ma być znacznie trwalszy, co w elektryku jest ważne. Tylko jak się zachowuje silnik - bo jak testowałem kilka lat temu Boscha CX 3 generacji - tego z przekładnią w napędzie to jeździło mi się źle - po wyłączeniu napędu rower stawiał opory. Yamaha tego nie ma, po wyłączeniu zachowuje się jak zwykły rower. W opisie tego Boscha jest napisane że też. ma z przodu normalną tarczę 42, nie 12 -14, ale jak ktoś jeździł to proszę o napisanie czy naprawdę po wyłączeniu napędu zachowuje się jak zwykły, trochę cięższy rower. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 25 Sierpnia 2022 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2022 Do czynienia to miałem. Wygląda jak zwykła 4ka ale jest zupełnie inna, ma inne kable, jest na usb c, ma inna manetkę, używa innego softwaeru itd. Niby fajnie bo masz telefon, możesz sie łączyć etc. No bajerów ma sporo. Ma możliwość dołączania urządzeń, piast elektronicznych, cuda na kiju. Jak to dokładnie jeździ i jakie ma bolączki tego nie wie poki co nikt, sprzedaliśmy kilka rowerów z tym, wiec w najbliższej przyszłości coś może wyjdzie. Który rower wybrać to już wasza decyzja. gen3 nie ma oporów na silniki, minimalne. Może jechałeś gen2 ona ma spore opory. gen 4 nie ma oporów. Ale tak jak wspominałem o smart system nie mam za wiele doświadczeń jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrWie Napisano 26 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2022 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Z napędem LinkGlide występuje tylko 4 gen Smart System, więc chyba się zdecyduje na tego KTM-a My nie mamy za dużego wyboru - potrzebujemy damkę z jak największym przekrokiem, rozmiar max 44 cm - 46 jest za duży. Nie biorąc pod uwagę przeróbek to pozostaje nam KTM ( XS 43) i RRaymon XS 44cm. Pozostałe firmy zaczynają od 46 Jednocześnie chciałbym kupić rower z taki osprzętem by nie kusiło mnie uppgrade, bo w ten sposób z lekka wykończyłem poprzedni egzemplarz. Edytowane 26 Sierpnia 2022 przez PiotrWie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.