Skocz do zawartości

[Bosch Performace CX Smart System] opinie użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś miał dłużej do czynienia z tym silnikiem _ chodzi mi o wrażenia z jazdy. Dotychczas oboje jeździliśmy Yamahą i odpowiadała nam jednak z rowerem żony zaczynają być problemy - a ponieważ chciałaby rower z niższym przekrokiem a dodatkowo ma być mały ( max 44 cm, 46 to za dużo) to znaleźliśmy dwa rowery -

https://www.ktm-bikes.at/e-bikes/detail/macina-style-730-10-g-shimano-deore-lg-machine-grey-silver-blue-2022

https://www.r-raymon-bikes.com/en-us/e-bikes/e-trekking/crossray-e/crossray-e-7-0-2022.html

KTM jest do kupienia już w rozmiarze 43 - z ramą takiego typu jak R-raymon, ale nie mam zdjęcia w tej wersji, drugi - ma być zimą.

Ten który mamy da się jeszcze jeździć - problemem jest skrzypienie którego nie umiem usunąć, niestety wygląda że na styku korby i osi, korby były kilka razy zdejmowane a są niestety na kwadrat i co 100 - 150 km podczas jazdy się wyłącza, po ponownym włączeniu - działa.

Ze względu na osprzęt bardziej nam pasuje KTM - nie potrzebujemy 11 rzędów, a w KTM jest osprzęt LinkGlide który ma być znacznie trwalszy, co w elektryku jest ważne. Tylko jak się zachowuje silnik - bo jak testowałem kilka lat temu Boscha CX 3 generacji - tego z przekładnią w napędzie to jeździło mi się źle - po wyłączeniu napędu rower stawiał opory. Yamaha tego nie ma, po wyłączeniu zachowuje się jak zwykły rower. W opisie tego Boscha jest napisane że też. ma z przodu normalną tarczę 42, nie 12 -14, ale jak ktoś jeździł to proszę o napisanie czy naprawdę po wyłączeniu napędu zachowuje się jak zwykły, trochę cięższy rower.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Mod Team

Do czynienia to miałem. Wygląda jak zwykła 4ka ale jest zupełnie inna, ma inne kable, jest na usb c, ma inna manetkę, używa innego softwaeru itd. Niby fajnie bo masz telefon, możesz sie łączyć etc. No bajerów ma sporo. Ma możliwość dołączania urządzeń, piast elektronicznych, cuda na kiju. Jak to dokładnie jeździ i jakie ma bolączki tego nie wie poki co nikt, sprzedaliśmy kilka rowerów z tym, wiec w najbliższej przyszłości coś może wyjdzie. 

Który rower wybrać to już wasza decyzja. gen3 nie ma oporów na silniki, minimalne. Może jechałeś gen2 ona ma spore opory. gen 4 nie ma oporów. Ale tak jak wspominałem o smart system nie mam za wiele doświadczeń jeszcze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Z napędem LinkGlide występuje tylko 4 gen Smart System, więc chyba się zdecyduje na tego KTM-a 

My nie mamy za dużego wyboru - potrzebujemy damkę z jak największym przekrokiem, rozmiar max 44 cm - 46 jest za duży. Nie biorąc pod uwagę przeróbek to pozostaje nam KTM ( XS 43) i RRaymon XS 44cm. Pozostałe firmy zaczynają od 46

 Jednocześnie chciałbym kupić rower z taki osprzętem by nie kusiło mnie uppgrade, bo w ten sposób z lekka wykończyłem poprzedni egzemplarz.

 

 

Edytowane przez PiotrWie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...