Skocz do zawartości

[do 4k] Poszukuję roweru MTB


Rekomendowane odpowiedzi

175cm wzrostu to knyp :) Ja mam 195 i reach 430, a jestem posrednio rozciagniety przy mostku 8cm, TT 66cm. Rockrider ma 425mm w M lub 415mm w S przy mostku 6cm, TT 60cm dla S. On jest pomiedzy S i moze M, zalezy co chce uzyskac. Mozna wydac tyle samo i dostac cos, co nam sie podoba. Giant/canon, moze spec? Przynajmniej ramy fajniejsze, a nie decathlon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 lat i 175 wzrostu to bierz L, Ty przecież co kilka miesięcy masz centymetrów więcej. 

Rockrider najlepszym wyborem dla Ciebie bo łatwy w serwisie, sam dasz radę zrobić podstawowe sprawy albo wymianę na nowe części. 

Jak uszkodzisz koło czy nawet rama pęknie to serwis Decathlon cię pozytywnie zaskoczy. 

Tylko nie mów że schodami jeździsz w obie strony. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis na miejscu, w każdym mieście większym i mniejszym. 

Serwis często wymienia części czy całe koła np na nowe bez żadnych pytań co z rowerem się działo. 

Centrowanie koła poza sezonem np robione jest od ręki, uzupełnianie szprych, czy czyszczenie bębenka. 

Prosta konstrukcja w sensie łożyska maszynowe, bębenek, stery, suport. 

Dużo części np łańcuch, klocki,  kupisz w sklepie Decathlon.  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, XC100S napisał:

Serwis na miejscu, w każdym mieście większym i mniejszym. 

Generalnie prawda ale czasami robiony przez studentów dorabiających w wakacje. W moim przypadku nie chciało im się nawet przetrzeć łańcucha dla pozorów. 😂

A zimą - narty mają pierwszeństwo 🤣

Żeby nie było - wiele serwisów przy sklepach rowerowych też miewało wpadki (krzywo przykręcona przerzutka przednia, skrzywiony jak tylnej).

Nie jestem przeciw, tylko dorzucam swoje 3 grosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten serwis, itp. to chyba ostatnie co bym wymienił jako zaletę zakupu roweru w Decathlonie ;)

Ot, mają przyzwoite ceny na tle innych producentów i w kwestiach gwarancyjnych są zwykle frontem do klienta. Reszta to takie trochę naciąganie  i szukanie pozytywów na siłę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak ale nie jest to szukanie plusów na siłę. 

Przez ich częsty brak kompetencji dostaje się nową część. 

Ja nie pisze co mi się wydaje a tylko i wyłącznie to co miało i ma miejsce. 

Aktualnie mam trzy rowery z Decathlon a w sumie już było sześć. 

Fakt to też że korzystam tylko z jednego serwisu w moim mieście. 

Wiem jak te sprawy wyglądają gdzie indziej i dlatego "promuje" Decathlon 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...