Chujowons Napisano 2 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2022 Hej, Chciałbym was prosić o pomoc, będzie to moja pierwsza renowacja roweru ale zaciekawił mnie ten temat i jestem lekko zajawionu, szukałem i upatrywałem starej ramy (mimo tego że jestem w tym kompletnym laikem) https://m.olx.pl/d/oferta/romet-pasat-86r-prl-kolarzowka-kolarka-szosa-czesci-27cali-CID767-IDQ3Mqc.html Jest to rower powyżej których chce całkowicie odrestaurować( oczywiscie nie musza to byc oryginalne czesci) i pytanie jest czy bylby dobry wybor, najbardziej chodzi mi o to czy nie ma on wzerow, wgniotow itd ( na zdjeciu nie widac) oraz czy jest możliwość instalacji kasety w celu zmiany przerzutek bo widzę że tutaj nie ma jej zainstalowanej. Z góry dzięki za pomoc jakąkolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 2 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2022 Cytat najbardziej chodzi mi o to czy nie ma on wzerow, wgniotow itd ( na zdjeciu nie widac) ... A myślisz że my widzimy? Ktoś ma za Ciebie tam pojechać i obejrzeć czy co? A słowo restauracja oraz renowacja to mają dość ściśle określone znaczenie... To co Ty chcesz zrobić nie wypełnia znamion tych terminów... Ale żeby skrócić męki i nie zostawić Cię bez odpowiedzi: - Nie ten rower nie nadaje się do tego aby stać się rowerem z przerzutkami... zwłaszcza jeśli miałby się zajmować tym ktoś kto zadaje takie pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...