gandalf_91 Napisano 1 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Cześć Wszystkim, Jestem nowy i laikiem jeżeli chodzi o rowery i dlatego proszę o pomoc. Mam rower Kellys Gate 50. Jak w tym rowerze poprawnie włączyć sprzęgło żeby łańcuch "nie latał" i nie obijał ramy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Sierpnia 2022 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Przesuń dźwigienkę na przerzutce. W pozycji włączonego sprzęgła odczujesz opór przy poruszaniu wózkiem oraz będziesz potrzebował większej siły użyć na manetce do zmiany przełożenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandalf_91 Napisano 1 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Ok, i jak puszcze dźwigienkę po takim zabiegu to sprzęgło będzie włączone i mój łańcuch będzie bardziej napięty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 1 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Dźwignia ma 2 położenia, włączone i wyłączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandalf_91 Napisano 1 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 To chyba nie mam czegoś takiego. Mam dwie dźwignie. Jedna daje przerzutki w górę a druga w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Sierpnia 2022 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Dźwignia jest przy przerzutce a nie przy manetce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 1 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2022 Zacznijmy od tego jaka to przerzutka. Niech kolega poda model albo zdjecie zrobi żeby sie nie okazało że przerzutka nie ma sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...