Mod Team bogus Napisano Czwartek o 05:01 Mod Team Napisano Czwartek o 05:01 Motion Control jest prosty w serwisie, sprawdzony, ale ma też swoje wady. Tłumik Rush to badziew. Jeśli chcesz SIDa to szukaj wersji Select lub wyższej z tłumikami Charger. Koszty serwisu SIDa są wyższe niż Reby. Ponadto jeśli miałbym wybierać amortyzator o skoku 120 mm to z tych dwóch zdecydowanie SID bo jest sztywniejszy i też lepiej działa, przynajmniej z Chargerem od Reby z MC (mam oba amortyzatory). Nie wiem w jakich cenach masz te amortyzatory, ale zmiana skoku w Rebie, jeśli jest możliwa, może być nieopłacalna. Cytuj
KSikorski Napisano Czwartek o 09:26 Napisano Czwartek o 09:26 (edytowane) 6 godzin temu, bladawiec napisał: Czy to duży kłopot i wymaga wymiany jakichś części? W przypadku Reby żeby zmienić skok trzeba wymienić trzpień sprężyny powietrznej na dłuższy lub krótszy (air shaft). Koszt trzpienia 50-150zł, samodzielna wymiana osobie z wykształceniem technicznym zajmie 30 minut. Cytat Tłumik Rush to badziew. Jeśli chcesz SIDa to szukaj wersji Select lub wyższej z tłumikami Charger. Miałeś jakiś kontakt z Rush`em? Ja nie miałem okazji, ale patrząc na dokumentację to jest to konstrukcja zbliżona do grip`a z Fox, to jest swobodny tłoczek napędzany sprężyną stalową wywiera inicjalne ciśnienie na olej. W odróżnieniu od motion control, gdzie lustro oleju współpracuje... z powietrzem. Edytowane Czwartek o 09:34 przez KSikorski Cytuj
bladawiec Napisano wczoraj o 03:46 Napisano wczoraj o 03:46 (edytowane) Podsumowując wypowiedź KSikorski jest sens wchodzić w ten amortyzator SID Base z tłumikiem Rush? Czy go sobie odpuścić i szukać wśród wyższych modeli, czyli select? Na samej manetce przy kierownicy mi nie zależy. Fajnie jak by miał skok 120 mm i w miarę płynną pracę oraz golenie 35 mm. No i niekłopotliwy serwis okresowy, najlepiej taki, który można wykonać we własnym zakresie. Edytowane wczoraj o 03:48 przez bladawiec Cytuj
Mod Team bogus Napisano wczoraj o 04:48 Mod Team Napisano wczoraj o 04:48 19 godzin temu, KSikorski napisał: Miałeś jakiś kontakt z Rush`em? Słuchając opinii różnych mechaników (zaufanych) i ludzi na forach od razu po zakupie roweru zmieniłem na Chargera RD2. Rush leży w piwnicy i czeka na gorszy czas. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.