Pedal_1 Napisano 31 Lipca 2022 Napisano 31 Lipca 2022 (edytowane) Cześć, Chce kupić taki rower z 500Wh i mam pytania do szanownych użytkowników: 1. Realny zasięg tego roweru na turbo? 2. Odrazu chcę odblokować ten rower, ile to kosztuje i gdzie najlepiej zrobić? 3. Bosch performance Cx 75Nm i 85Nm gdzie są różnice? 4. Jak ta marka Trek wygląda na tle Haibika ( nie znam się na rowerach) 5. Czy da się założyć manetkę gazu ? Edytowane 31 Lipca 2022 przez Pedal_1 Cytuj
Mandoleran Napisano 31 Lipca 2022 Napisano 31 Lipca 2022 Pomyliłeś fora. Czegoś w ten deseń szukasz: https://pojazdyelektryczne.org/ Cytuj
Gość Napisano 31 Lipca 2022 Napisano 31 Lipca 2022 Godzinę temu, Pedal_1 napisał: Cześć, Chce kupić taki rower z 500Wh i mam pytania do szanownych użytkowników: 1. Realny zasięg tego roweru na turbo? 2. Odrazu chcę odblokować ten rower, ile to kosztuje i gdzie najlepiej zrobić? 3. Bosch performance Cx 75Nm i 85Nm gdzie są różnice? 4. Jak ta marka Trek wygląda na tle Haibika ( nie znam się na rowerach) 5. Czy da się założyć manetkę gazu ? Ad. 1 Zasięg policzysz sobie tutaj: https://www.bosch-ebike.com/range-cockpit/index.php?language=en&mandant=trek-eu&settings[drive]=plcx&settings[battery]=pt500&settings[biketype]=trek-touren&settings[tires]=mtb-tires-cross-country&settings[terrain]=hilly&settings[surface]=gravel-and-surfaced-forest-paths&settings[wind]=2&settings[season]=summer&settings[starting-up]=3&settings[riding-mode]=emtb&settings[weight]=100&settings[cadence]=70&settings[avg-speed]=10 Ad. 2 Poczytaj o SpeedBox 2 Ad. 3 Na pewno w mocy maksymalnej. Czy w czymś więcej, to nie wiem. Ad. 4 Marka Trek generalnie ma lepszą renomę, ale niestety oznacza to często, że za tę samą cenę otrzymujesz relatywnie słabszy osprzęt w Trek-u. Ad 5. Chyba faktycznie pomyliłeś fora Cytuj