Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Czy możecie mi polecić jakiegoś fachowca od silników Yamahy. Mam problem z moim giantem. Włączając rower guzikiem na manipulatorze zaświecają się wszystkie kontrolki i manipulator się wyłącza. W rowerze jest szyna can pomiędzy manipulatorem, baterią i silnikiem. Zrobiłem pomiary. Po naciśnięciu włącz na manipulatorze bateria przez 3 sekundy podaje pełne napięcie jednak ( tak mi się wydaje ) nie dostaje odpowiedzi od silnika i odłącza zasilanie. Podłączyłem oscyloskop pod szyne can i widać na nim jedynie piki po stronie manipulatora, silnik milczy. Czy jesteście wstanie pomóc mi z tym problemem ??? . Bateria była u sprzedawcy, jest sprawdzona, działa na innym ebiku. 

Napisano

Nie polecę Ci nikogo konkretnego bo nie znam ale na stronie Gianta jest wykaz serwisów Giant Electric. Zadzwoń do któregoś blisko Ciebie i się umów przynajmniej na diagnostykę. Możesz też zadzwonić do krakowskiej firmy Mocne Rowery.

Napisano

hej. dziekuje za odpowiedź. dzwoniłem do serwisu gianta w mojej okolicy. To są wymieniacze.... Stwierdzili że mogą wymienic silnik na nowy co jest dla mnie trochę dużym kosztem. zadzwonie do firmy ktorą poleciłeś. dziekuję

Napisano

zrobiłem nim może z 500 kilometrów. na gwarancji mialem raz wymienianą baterię. Ogólnie czytając opinie w necie to nie tylko ja mam problemy ze sprzętem. Zarówno bateria jak i teraz silnik padły po umyciu roweru z węża ogrodowego ( bez jakiegoś szczególnego ciśnienia ). Dodam, że rozebrałem silnik i nie ma w nim śladów wilgoci. Podejrzewam że złącze rower-bateria w którym piny od szyny can są zupełnie odsłonięte i graniczą z pinami prądowymi jest przyczyną awarii, po naprawie będę musiał jakoś je zaizolować

Napisano

A w instrukcji piszą by nie myć wężem ani myjką ciśnieniowa. Z którego roku jest ten rower że już jest po gwarancji? Kupiłeś go jako nowy? Pytam bo 500 km w dwa lata to robię rowerem który służy do tego by w dzień bez deszczu nie jechać samochodem do sklepu - 800 m w jedną stronę.

Napisano

oprócz elektryka mam jeszcze dwa zwykłe :). kupiłem go jako nowy bodajrze w pazdzierniku 2019 jako rok modelowy 2020. Gwarancja jest na dwa lata. 

co do wilgoci to piszą też ponoć żeby w deszczu nie jezdzić :) Szkoda ,że nie wiedziałem o tym fakcie w momencie zakupu bo przeznaczyłbym te 25tys na inne cele

Napisano

W deszczu można jeździć -i się parę razy zdarzyło. Rower elektryczny jest odporny na zachlapanie i deszcz a nie jest na zamoczenie - w instrukcji zabraniają wjazdu do takiej kałuży że zamoczy się silnik.

 

 

  • 1 rok później...
Napisano
W dniu 28.07.2022 o 13:44, bikbik napisał:

zrobiłem nim może z 500 kilometrów. na gwarancji mialem raz wymienianą baterię. Ogólnie czytając opinie w necie to nie tylko ja mam problemy ze sprzętem. Zarówno bateria jak i teraz silnik padły po umyciu roweru z węża ogrodowego ( bez jakiegoś szczególnego ciśnienia ). Dodam, że rozebrałem silnik i nie ma w nim śladów wilgoci. Podejrzewam że złącze rower-bateria w którym piny od szyny can są zupełnie odsłonięte i graniczą z pinami prądowymi jest przyczyną awarii, po naprawie będę musiał jakoś je zaizolować

i jak się sprawy potoczyły , działa?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...