Skocz do zawartości

[Przerzutka tylnia] Manetka Shimano Sora nie reaguje


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry, 

 

Kupiłam swój pierwszy rower, trafiło na rower szosowy. Przyszedł do domu w kartonie, w tych tematach jestem zielona ale został skręcony. Koła napompowane, wszystko ze skręceniem ok, natomiast działa tylko manetka prawa, przerzuca przednie przerzutki. A prawa manetka w ogóle nie reaguje na przesuwanie wajhy. Tylnie biegi też się nie przerzucają. Co może być tego przyczyną? To jest całkowicie nowy rower, więc jakiś brud, smar nie wchodzi w grę. 

 

To jest dokładnie ten rower:

 

https://www.mediaexpert.pl/rowery/rowery-szosowe/rower-fondriest-eagle-corsa-d20-czarny-mietowy-fuksja

 

Bardzo dziękuję za pomoc i wyrozumiałość, bo naprawdę w temacie rowerów jestem kompletnie zielona i dopiero zaczynam się uczyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkało mnie, że jeszcze ktoś sprzedaje rowery na tych klamkomanetkach, już pewnie jakieś 5 lat tego nie produkują

Cytat

w tych tematach jestem zielona ale został skręcony

No to widocznie został źle skręcony😂

Cytat

A prawa manetka w ogóle nie reaguje na przesuwanie wajhy.

Co to znaczy? Nie masz "kliknięć" w klamce?

Najlepiej nagraj z tego jakiś krótki filmik bo nie jesteśmy jasnowidzami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No to widocznie został źle skręcony😂

Skręcenie polegało tylko na wkręceniu pedałów, siodełka, kierownicy i napompowaniu kół. Nic więcej. 

Cytat

Co to znaczy? Nie masz "kliknięć" w klamce?

Nic się nie dzieje - po prostu ruszam wajhą, nic się nie klika, nie przesuwa się w ogóle "ta czerwona kreska" w przeciwieństwie do drugiej klamkomanetki.

Edytowane przez Xyz12345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach