Koledzy szosowcy, @abdesign; @Mihau_ i inni, prośba o odpowiedź na pytanie dotyczące ustawienia lemondki. Obecnie mam wrażenie graniczące niemal z pewnością, ze leżąc na niej jestem zbyt mocno "wyciągnięty" Typ mojej lemondki nie pozwala na ustawienie padów bliżej i wypadają one c.a. nad kierownicą. Skróciłem mostek z fabrycznych 100mm do 90mm i bardziej go skracać bym nie chciał. Zresztą to nie kwestia cm tylko bardziej 3-5cm, więc sporo. Ramy też o x3 rozmiary mniejszej nie wymienię, bo pod lemondkę może będzie OK ale pod inne chwyty nie.
Znalazłem taki artykuł i tu pady pod łokcie są wyraźnie cofnięte. Ktoś ma wiedzę czym to skutkuje podczas jazdy? Czy można śmiało w to wejść?
Pytanie
Gość Karmazynowy jeleń
Koledzy szosowcy, @abdesign; @Mihau_ i inni, prośba o odpowiedź na pytanie dotyczące ustawienia lemondki. Obecnie mam wrażenie graniczące niemal z pewnością, ze leżąc na niej jestem zbyt mocno "wyciągnięty" Typ mojej lemondki nie pozwala na ustawienie padów bliżej i wypadają one c.a. nad kierownicą. Skróciłem mostek z fabrycznych 100mm do 90mm i bardziej go skracać bym nie chciał. Zresztą to nie kwestia cm tylko bardziej 3-5cm, więc sporo. Ramy też o x3 rozmiary mniejszej nie wymienię, bo pod lemondkę może będzie OK ale pod inne chwyty nie.
Znalazłem taki artykuł i tu pady pod łokcie są wyraźnie cofnięte. Ktoś ma wiedzę czym to skutkuje podczas jazdy? Czy można śmiało w to wejść?
https://torstenfrank.wordpress.com/2017/06/13/ultradistance-cycling-aerobar-setup/
Znalazłem taką lemondkę: https://allegro.pl/oferta/lemondka-pro-missile-ski-bend-clip-on-12230416731 cena nie poraża, więc mogę zaryzykować nietrafny zakup, ale może ktoś, coś napisze?
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.