skrzynia Napisano 21 Marca 2005 Napisano 21 Marca 2005 Skóra w tym modelu jest bardzo cienka (dokładny model to SLR135 - i taka właśnie jest jego seryjna masa - 135g) więc o jakimkolwiek komforcie nie może być mowy... siodełko jest twarde, ale niektórzy (np. ja ) właśnie takie preferują. Po jakimś czasie przeciera się we wszystkich możliwych miejscach, i wygląda po prostu paskudnie :? Więc postanowiłem się tym zająć Niestety skóra była czymś przyklejona, dodatkowo na powierzchnię siodełka była naklejona dwustronna taśma, która wyjątkowo dobrze się trzymała i nie miała zamiaru zejść "po dobroci" :lol: W sumie zajęło mi to jakieś 2-3 godziny, siodełko jest ładniejsz, no i "schudło" i to sporo, teraz waży 115g. Zdarłem skórę, pozbyłem się taśmy z powierzchni, a na koniec wypolerowałem całość.
Mod Team Lookas 46 Napisano 21 Marca 2005 Mod Team Napisano 21 Marca 2005 i kolejne gramy lecą co będzie nastepne :>
skrzynia Napisano 21 Marca 2005 Autor Napisano 21 Marca 2005 Mówisz Skrzynia, że się nudzisz :grin: :wink: Jak mi szybko nie przyjdą części, żeby skręcić do końca będe musiał schować gdzieś narzędzia i wyrzucić klucz... :lol:
Lobster Napisano 21 Marca 2005 Napisano 21 Marca 2005 Biedny rowerek, niedługo nic z niego nie zostanie . Skrzynia, wywla przerzutki i zrób sobie singlespeeda - wiesz ile g zyskasz
skrzynia Napisano 21 Marca 2005 Autor Napisano 21 Marca 2005 Skrzynia, wywla przerzutki i zrób sobie singlespeeda - wiesz ile g zyskasz Nie nadaje się na maratony Ale singlespeed'a będe składał, mam ramę alu z rozwalonym hakiem (niewymienny), nadaję się do tego idealnie , mam też koła, w tylnym brakuje piasty, więc wpadłem na pomysł zrobienia singlespeed'a małym kosztem, w okolicach wakacji
Alvaren Napisano 22 Marca 2005 Napisano 22 Marca 2005 Dajcie mu te części bo Skrzynia za niedługo własną rame zrobi :lol:
Bizon Napisano 4 Kwietnia 2005 Napisano 4 Kwietnia 2005 Skrzynia jedno pytanie co do siodełka jak się jedździ na takiej desce jak zad to znosi :?: i czy w kroku nie ma żadnych boleści
skrzynia Napisano 4 Kwietnia 2005 Autor Napisano 4 Kwietnia 2005 jak zad to znosi :?: W spodenkach bez wkładki nie jest za ciekawie, ale jak jeździsz "z pampersem" to nie ma problemu, robiłem już dłuższe dystanse.. Komfortowe to nie jest, to oczywiste, ale jest wygodniejsze niż na to wygląda... :lol: W spodenkach z wkładką jest OK.
Tom@ss Napisano 9 Kwietnia 2005 Napisano 9 Kwietnia 2005 siodełeczko wygląda zajefajnie...na allegro są wersje bardziej komfortowe :grin: :-D :twisted: o wadze chyba 165g. ciekawe jak z tym komfortem...
andrzej_lodz Napisano 21 Czerwca 2005 Napisano 21 Czerwca 2005 Jeżdżę na takim siodełku i jestem zadowolony. Startuję praktycznie tylko w maratonach i nic się z nim nie dzieje, choć wygląda bardzo delikatnie. Mam pytanko - jak konserwujecie skórę tego siodełka?
Blue Napisano 22 Czerwca 2005 Napisano 22 Czerwca 2005 az mnie tylek rozbolał jak to zobaczyłęm ..skrzynia ty maz manie z ta kelloscia ...z achwile bedziesz przypilowywal tarcze z hamulca i klocki hamulcowe zeby zyskac te lika gramow ... albo zrzucisz lakier z farbą z ramy,bo to tez wazy ;p
MIC Napisano 22 Czerwca 2005 Napisano 22 Czerwca 2005 az mnie tylek rozbolał jak to zobaczyłęm ..skrzynia ty maz manie z ta kelloscia ...z achwile bedziesz przypilowywal tarcze z hamulca i klocki hamulcowe zeby zyskac te lika gramow ... albo zrzucisz lakier z farbą z ramy,bo to tez wazy ;p Skrzynia z każdym hamowaniem rower jest coraz lżejszy no i bieżnik się ściera wiec gramy lecą i lecą...
skrzynia Napisano 22 Czerwca 2005 Autor Napisano 22 Czerwca 2005 Na innym forum przeczytałem, że "SLR'a krytykują w 95% ludzie, którzy w życiu na nim nie jeździli" - i w pełni się z tym zgadzam. Gdyby faktycznie nie dało się na nim jeździć, to zmieniłbym na wygodniejsze - robię trochę kilometrów rocznie, więc to chyba oczywiste... Uwagi typu "zrzucisz lakier z farbą z ramy,bo to tez wazy" zachowaj dla siebie - poczytaj temat "Ogłoszenie: Mania lekkości" i dostosuj się - w tym dziale piszę się na temat, albo wcale :!: PS. Na przyszłość popraw swoje wypociny, tak, żeby były bardziej zrozumiałe, bo rozkodowanie tego zajęło mi chwilkę :?
Blue Napisano 23 Czerwca 2005 Napisano 23 Czerwca 2005 Dobra sorki ale to byla tylko taka lekka ironia bez obrazy :]. Ok koncze ten OT. A siodło hmmm no jakby nie bylo zawsze troche gramow mniej,a co kto lubi [mi tam to giantowskie velo na ktore wiekszosc ludzi klnie odpowiada ;D]
amoniak Napisano 24 Czerwca 2005 Napisano 24 Czerwca 2005 Biedny rowerek, niedługo nic z niego nie zostanie . Skrzynia, wywla przerzutki i zrób sobie singlespeeda - wiesz ile g zyskasz No właśnie zrób sobie ostrokółkę :idea: Hample i klamki też nie bedą potrebne ;-) Będziesz skidował ma maratonach BTW fajnie zmodowałeś to siodełko
Dawidek Napisano 25 Kwietnia 2006 Napisano 25 Kwietnia 2006 Skrzynia teraz takie pytanie mineło trochę czasu od projektu kilometrów też Jak jest z tym komfortem ?? Nie bolą klejnoty ??
skrzynia Napisano 25 Kwietnia 2006 Autor Napisano 25 Kwietnia 2006 Komfort jest porównywalny ze standardowym SLR'em - typowe siodło wyścigowe, trzeba jeździć w spodenkach z wkładką. Tak do 150km jest OK. W lecie mam w planach trasy powyżej 300km, i potrzebowałem lekkie siodło do drugiego roweru więc zrobiłem małą podmianę i w górskim mam teraz model SLK - wygodniejsze Do czasu zamiany zrobiłem na SLR około 5000km i sprawowało się dobrze
Dawidek Napisano 25 Kwietnia 2006 Napisano 25 Kwietnia 2006 Myśle czy by ze swoimVelo Prolite Ti nie zrobiś podobnego tuningu. To siodło ma dużo gąbki a nawet bardzo :/ Planuje z nim zrobić taki biznes ściągnąć całe obicie i gąbkę zedrzeć skorupe ładnie wypolerować i nałożyć na nie te obicie w miejscu gdzie spotykają się klejnoty przed założeniem obicia chce dać niewielką partię gąbki na koniec założyć seryjne obicie.Plusy to zyskuje na wadze i to sporo siodło nabiera bardzie sportowszego Charakteru. Lubię siodła typowo sportowe i twarde. Velo wydaje mi się miekkie dlatego robię modernizacje. Boję sie jedynie jednie jednego że niewytrzymią to klejnoty ( Ale myśle spodenki z wkładką wszystko powinny załatwic :wink: Pzdr P.s.Wydawało mi się że nie ma sensu zakładac nowego tematu więc swój wątek umieściłem w temacie Skrzyni mam nadzieje , że nie ma nic do tego . :lol:
Blue Napisano 5 Maja 2006 Napisano 5 Maja 2006 Komfort jest porównywalny ze standardowym SLR'em - typowe siodło wyścigowe, trzeba jeździć w spodenkach z wkładką. Tak do 150km jest OK. W lecie mam w planach trasy powyżej 300km, i potrzebowałem lekkie siodło do drugiego roweru więc zrobiłem małą podmianę i w górskim mam teraz model SLK - wygodniejsze Do czasu zamiany zrobiłem na SLR około 5000km i sprawowało się dobrze Masz SLK z żelem czy bez? Bo moje obecne mi do konca nie odpowiada i zastanawiam sie nad wymianą kanapy w dalszej perspektywie[hajsu brak]
QWEY564 Napisano 5 Maja 2006 Napisano 5 Maja 2006 haha :) mam takie jedno małe pytanko... Mianowicie jakby sie nad tym zastanowić to ta skóra musiała po coś być... No i w mojej zmęczonej główce narodził się taki pomysł że była ona po to aby zwiększyć przyczepność du.. względem siodełka... i tu rodzi się moje pytanie... czy bardzo tyłek jeździ(lub się zsuwa) po takim wypolerowanym siodełku??? Wg mnie, "patrząc z boku" to tak jakbyś sobie wypiłował bierznik na oponach... A może jesteś hardcorowym masochistą lub nagrałeś się za dużo w NFS Undergrounda i zachciało ci się driftować po rowerze bez obrazy, ale jestem po prostu ciekaw własności powiedzmy "trakcyjnych"...
Dawidek Napisano 5 Maja 2006 Napisano 5 Maja 2006 Widziałeś kiedyś siodełko Karbonowe ?? Ono jest śliskie z połyskiem Zawodnicy na takich jeżdżą osobiście też jeździłem na Flite Evolution i ani się nie tyłek nie manewrował po siodełku poprostu normalnie się go trzymał więc myśle , że od Skrzyni SLR też nie ma z tym problemów a zresztą jak by coś było to by napisał
skrzynia Napisano 10 Maja 2006 Autor Napisano 10 Maja 2006 myśle , że od Skrzyni SLR też nie ma z tym problemów a zresztą jak by coś było to by napisał Dokładnie Nie da się "ześlizgnąć" itp, jeździ się jak na standardowym siodle. Blue - SLK mam standardowe, bez żelu i jest super, bardzo wygodne.
stryn Napisano 24 Stycznia 2009 Napisano 24 Stycznia 2009 Witam Mam do was pytanko obecnie jestem na etapie wymiany śrubek w rowerze na ti i al 1) Czy ktoś wie jakie są śruby w siodełku selle italia SLR gel flow jak ja zmierzyłem to M6 30mm ale nie wiem jaki jest standartowo do M6 skok gwintu, czy może ktoś ma doświadczenie z tym siodełkiem, 2) wymieniam śruby w mostku sztycy itp też na Ti np w mostku ritchey WCS jest 6 śrub M5 20mm ale też nie wiem o jakim skoku gwintu standartowo do M5 skok jest 0,8mm czy ktoś wie jaki jest w tym mostku? 3) no i pytanko o xtr jaki skok mają śruby w mocowaniu klamek i manetek w XTR BL-M975, XTR SLM 970? Pozdrawiam wszystkich hubert
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.