Skocz do zawartości

[Garmin] uszkodzony zaczep .


Gregory34

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś przerabiał wymianę tylnej obudowy w Garminie 830.Niestety ,wczoraj po małej glebie uszkodzeniu uległ jeden z zaczepów.

Zamawiał ktoś jakieś zamienniki ,ewentualnie oganiał to w jakiś inny ''cudowny'' sposób ,lub zna jakiegoś fachowca co zajmuje się takimi naprawami.

 

garmin1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że na Ali są całe tylne pokrywy.

Jeżeli nie, to kojarzę że można dokupić samo mocowanie. Wtedy we własnym zakresie musisz usunąć uszkodzone, a następnie wkleić nowe jakimś mocnym klejem. Tyle że tutaj chyba będzie trudno, bo pod mocowanie jest pusta przestrzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz tylną pokrywę/popsutego niedziałającego dawcę - otwierasz garmina (z tego co widzę to na zaczepy a nie śrubki - więc "trochę" bardziej sprawa skomplikowana) odłączasz kabelki od pokrywy (w tym miejscu jest łatwiej bo nie trzeba lutować) podłączasz do nowej i sczepiasz całość.
Trudność całej operacji oceniam na 1,5/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem  😄

można też sprawdzić jaki rabat Garmin da na nowe urządzenie. W ramach gwarancji takie uszkodzenia powodują zazwyczaj wymianę urządzenia, a po jej upływie oferują rabat na nowy sprzęt. 

Można też rozważyć "po taniości" wydrukowanie całego uchwytu i metodami dremelo-pilnikowymi dopasowanie z istniejącym przełomem. Potem któryś z klejów hybrydowych epoksydowo-akrylowych loctite i będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, KNKS napisał:

Napisz do Garmin'a. Pewnie zaproponują naprawę w jakiejś sensownej cenie. Tyle tylko, że trzeba będzie trochę poczekać, to znaczy do czasu naprawy doliczyć czas na 2 wysyłki.

No właśnie tak też postąpiłem ,konsultant poprosił o podesłanie foto uszkodzenia i nr seryjny.

Czekam na info z Garmina :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja tematu.

Po kontakcie z konsultatntem ,wysłaniu fotek uszkodzenia ,nr seryjnego i paragonu zakupu urządzenia (EDGE 830 -gwarancja skończyła się 2021 06 ) wczoraj wysłałem urządzenie z nr reklamacji.Otrzymam w zamian urządzenie NOH z nową 2 letnią gwarancją.Tak więc tylko się cieszyć z takiego obrotu sprawy .

Ze swojej strony jestem w 100 a nawet 120 % zadowolony z podejścia i obsługi przez Garmina 👍 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...