Skocz do zawartości

[Opona] Clement x plor USH czym zastąpić

Fiszek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam nie znam się kompletnie uprzedzam
Opony jakie mam obecnie nie są produkowane a powietrze mi ucieka z koła jako że jest to bezdętkowa to tylko opona do wymiany [oby nie koło](znalazłem 2 delikatne przecięcia)
Rower szosowy CUBE Nuroad 2018
*Moje pytanie czym mogę zamienić ową oponę żeby jakościowo i wytrzymałościowo było dobrze
*Czy mogę wymienić tylko jedną oponę czy powinienem obie?
*Wymiana takiej opony to coś skomplikowanego potrzebuję jakiegoś specjalnego sprzętu czy dam radę sam?

Napisano

A jesteś pewny, że nie masz dętki? To że opona jest Tubeless, kompletnie nic nie znaczy.

Napisano

@skom25K zmusiłeś mnie do zdjęcia opony i faktycznie jest dętka 😮
Z tym że sama opona również pozostawia już wiele do życzenia.
To się tak da w ogóle że taka opona i dętka do tego ? 😮 Jak piałem nie znam się do tego jest tutaj wentyl francuski
Ale dzięki z kupnem dętki i wymianą sobie poradzę z tym że zamówiłbym też sobie oponę :) Pół problemu z głowy :D

Napisano

Tak, może być dętka. Z takich popularnych marek, to kojarzę że Giant daje prawdziwy zestaw Tubeless.

Napisano

xD dętka zdjęta ciura wykryta. NIestety na przetarciu więc wolałbym nową dętkę kupić
Pytanie kontrolne bo wcześniej miałem problem i mi taśma do obręczy wysokiego ciśnienia trochę wystawała za obręcz nie wiedziałem co to takiego uznałem że osłona przed szpilkami szprych i przyciąłem w 2 miejscach z szerokości, teraz patrzę nie ma bardzo tragedii ale wolę dopytać czy nic się nowej dętce nie stanie 😮
Możesz jakieś opony polecić pasujące do tego ustrojstwa? Jak je pompowałem to jest ten charakterystyczny dźwięk wstrzeliwania się w odpowiednie miejsce. (do tej powy miałem górale nie było czegoś takiego)

Napisano

Opony dobierasz do swojego stylu jazdy i potrzeb

Wystarczy zwilżyć oponę/rant obręczy przed pompowaniem to ci wszystko ładnie wskakuje i układa tak jak trzeba bez "strzelania"

Napisano