Skocz do zawartości
  • 0

Rower trekkingowy Riverside 120

Gość Krzysztof

Pytanie

Gość Krzysztof
Napisano

Witam.

Nie znam się na tym totalnie ale kupiłem te oto rower

https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-120/_/R-p-300806

kupiłem też do niego bagażnik na tył i przy montażu zauwazyłem ze bez zdjęcia jednej części nie da się jego zamontować. Czy ta część jest do czegoś potrzebna czy to jakaś osłona czy co? Ona jest całkowicie luzem przykręcona.

https://zapodaj.net/dcf7fe4bd2599.png.html

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Osłona przerzutki rodem z lat 90-tych, która niby chroni przerzutkę przed uszkodzeniem podczas gleby. A skoro taka przerzutka kosztuje może 20-30 złotych to sobie sam odpowiedz czy jest to potrzebne

Inna sprawa, że możesz po prostu dłuższe śruby wsadzić i mieć "wszystko"

Gość Krzysztof
Napisano

Dziękuje Bardzo.

Czyli nie jest to jakaś potrzebne a dwóch na raz nie da się zamontować bo nie ma miejsca na to :(

a jeszcze mam pytanie , rower ma 350 km zrobione (okołe dwa miesiące) i dzisiaj podczas jazdy ( po deszczu) zaczął piszczeć ale tylko gdy pedałuje. Pisk nie jest duży. Dochodzi z okolic pedałów, przerzutek. Nasmarowałem smarem i chyba trochę lepiej ale nie wiem gdzie dokladnie posmarować i czy udać się do kogoś z tym problemem ? Biegi czy hamulce chodzą ok 

Napisano
Cytat

Czyli nie jest to jakaś potrzebne a dwóch na raz nie da się zamontować bo nie ma miejsca na to

Dlaczego nie? Przecież nie ma przeciwwskazań żeby przykręcić zarówno bagażnik jak i osłonę do tych samych otworów, po prostu potrzebujesz trochę dłuższych śrub żeby ogranęły obydwa akcesoria

Cytat

a jeszcze mam pytanie , rower ma 350 km zrobione (okołe dwa miesiące) i dzisiaj podczas jazdy ( po deszczu) zaczął piszczeć ale tylko gdy pedałuje.

A smarowałeś kiedykolwiek łańcuch?

Gość Krzysztof
Napisano

Niestety nigdy go nie smarowałem :(

Gość Krzysztof
Napisano

Czyli dokładnie go wysmarować i powinno pomóc ?