Skocz do zawartości

[do 4000, max 4500] rower MTB lub Cross

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nazywam się Kamil. Szukam jakiegoś roweru do 4000 tys, mogę jak będzie to miało duży sens dołożyć jeszcze max 500zl. Mam 32 lata i w wieku 17 lat kupiłem pierwszy rower który nazywał się KROSSER PANIC. I co najlepsze mam go do dziś, jedyne co było z nim robione to nowe hamulce, opony i centra kół. Tak poza tym nic, a powiem szczerze że dostawał konkretnie w kość. Skoki, leśne drogi, zjazdy itp. Chcę czegoś nowego ale ogólnie to jestem laikiem w temacie rowerów. Szukam czegoś na asfalt np do pracy, bądź do miasta ale też żeby zrobić wypad do lasu, ścieżki itp. Fajnie by to był rower na kołach 29, by posiadał  amor powietrzny oraz przerzutki min 2*x bym mógł pośmigać po ścieżkach na spokojnie i na asfajcie się dobrze rozpędzić. Oglądałem parę rowerów ale to tyle bo nie znam się. na pewno bardziej wyglądowo podobają mi się rowery MTB od tych CROSSOWYCH. Raczej nie będę robił nim długich tras. Max 30-40 km. Proszę mnie nie zlinczować, potrzebuję Waszej pomocy oraz rad. A na pewno potrzebuję propozycji dla mnie. Pozdrawiam All 

• Mod Team