Modricz Napisano 5 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2022 Witam, nazywam się Kamil. Szukam jakiegoś roweru do 4000 tys, mogę jak będzie to miało duży sens dołożyć jeszcze max 500zl. Mam 32 lata i w wieku 17 lat kupiłem pierwszy rower który nazywał się KROSSER PANIC. I co najlepsze mam go do dziś, jedyne co było z nim robione to nowe hamulce, opony i centra kół. Tak poza tym nic, a powiem szczerze że dostawał konkretnie w kość. Skoki, leśne drogi, zjazdy itp. Chcę czegoś nowego ale ogólnie to jestem laikiem w temacie rowerów. Szukam czegoś na asfalt np do pracy, bądź do miasta ale też żeby zrobić wypad do lasu, ścieżki itp. Fajnie by to był rower na kołach 29, by posiadał amor powietrzny oraz przerzutki min 2*x bym mógł pośmigać po ścieżkach na spokojnie i na asfajcie się dobrze rozpędzić. Oglądałem parę rowerów ale to tyle bo nie znam się. na pewno bardziej wyglądowo podobają mi się rowery MTB od tych CROSSOWYCH. Raczej nie będę robił nim długich tras. Max 30-40 km. Proszę mnie nie zlinczować, potrzebuję Waszej pomocy oraz rad. A na pewno potrzebuję propozycji dla mnie. Pozdrawiam All Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 5 Lipca 2022 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Lipca 2022 Chyba najprościej - kierunek Decathlon, i jak mają, to Riverside, albo Rockrider (decyzję najlepiej podjąć po jeździe próbnej). Można jeździć niższymi modelami jeżeli nie będzie docelowych, a potem kupić właściwy, nawet wysyłkowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modricz Napisano 6 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2022 Byłem patrzeć na Rockridery, tyle że one mają przerzutki z przodu 1*x a ja szukam 2*x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...