Skocz do zawartości

[ebike] Specialized Turbo levo comp Carbon -opinie? ?


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pytanie - czy ktoś z Was konkretnie do tego modelu ma jakieś ciekawe rozwiązanie jeśli chodzi o sakwę, torbę o pojemności litra lub coś koło tego ? Taką, która jest praktycznie zamontowana. Nijak nie potrafie dobrać nic sensownego. Ze względy na sztyce odpadł pomysł z podsiodłówką...do bidonu - nie bardzo, choć to chyba jedyne rozwiązanie, któego ale nie chce stosować. Na ramę też lipa - wyświetlacz. Plecak...? Troche bz sensu na pare gratów.

Do czego jest konkretnie ta uszczelka - oring ? Nie jest to przypadek, że ona notorycznie po jeździe jest odsunięta przez prace amortyzatora...jakie jest jej zastosowanie skoro nigdzie nie jest osadzona ?

IMG-20240523-WA0000.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O zgrozo... do ustawiania SAG'u - napięcia wstepnego dampera, pokazuje ile wykorzystałeś skoku podczas jazdy... 

Denerwuje mnie strasznie to, po co sobie kupujecie takie rowery skoro nie wiecie do czego służą???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do komfortowego przemieszczania się po leśnych duktach. Tak jak napisałem wcześniej w 90% jeżdżę nim po lesie. Jakbym wykonywał ewolucje i skoki zapewne kupiłbym S Worksa czy Experta. Trochę pojeździłem na dwóch innym markach - ten mi podszedł idealnie-tamte nie. Wygląd, kolor, komfort, wyświetlacz w ramie i osprzęt, który dla mnie jest idealny-prócz kół...niestety ale polecą na śmietnik tak samo jak gripy - zwykła guma.

Zważ na to, że kupiłem rower dużo tańszy niż te, które wymieniłem.  Ale dzięki za odpowiedź 🙂 .

Edytowane przez Venom555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ludziska studiują miesiącami co kupić ale wychodzi na to, że już połapać się jak ustawić sprzęt to nie bardzo. Oring jest też na przednim amorze wiec naprawdę idzie się faktycznie czasem załamać. Ale to efekt elekrtyki niestety i będzie gorzej. Naprawdę ludziska poświęćcie trochę czasu na "co i jak" bo o ile kupić można wszystko to z moich obserwacji rzadko udaje się kupić czas na naprawy jak coś je$#nie. No chyba, że ma się osobistego mechanika to przepraszam. 

Sakwy, torby, plecaki, ... ktoś wymyślił taki patent jak nerka. Tylko nie szukać w dziale przeszczepy czy produkty odzwierzęce:P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale tak jest prawie w każdej dziedzinie...można to czasami uznać za fanaberie. Siedzę trochę w nurkowaniu i motorowodnictwie - wiem co macie na myśli. Tam się też czasami zastanawiam "po co" ale w sumie - jak mu to sprawi przyjemność i go na to stać - dlaczego nie ?

Czy ludzie kupujący suvy wiedzą co robią kupując auto, które udaje coś czym w rzeczywistości nie jest i nie będzie się nigdy do tego nie nadawało byleby tylko było wielkie i niepraktyczne ?

Nerka - o tym nie pomyślałem i nawet o tym nie wiedziałem 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Venom555 napisał:

Do komfortowego przemieszczania się po leśnych duktach. Tak jak napisałem wcześniej w 90% jeżdżę nim po lesie. Jakbym wykonywał ewolucje i skoki zapewne kupiłbym S Worksa czy Experta. Trochę pojeździłem na dwóch innym markach - ten mi podszedł idealnie-tamte nie. Wygląd, kolor, komfort, wyświetlacz w ramie i osprzęt, który dla mnie jest idealny-prócz kół...niestety ale polecą na śmietnik tak samo jak gripy - zwykła guma.

Zważ na to, że kupiłem rower dużo tańszy niż te, które wymieniłem.  Ale dzięki za odpowiedź 🙂 .

Jeśli masz tą gumkę przesuniętą po jeździe o tyle co widać to masz swojego bajka ustawionego skrajnie niekomfortowo. Powiedziałbym że wręcz na beton. Bo tyle ile na zdjęciu "gumka" przesuwa się gdy siadasz na rowerze, jest to standardowo 20-25 procent całego skoku zawieszenia/długości roboczej tłoka. Chyba że pokazana wartość to tyle ile go ugiąłeś jeszcze zanim wyjechałeś na ulicę, czyli twój ciężar ściskający damper.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne ładowanie i ręce mi opadły...znowu tandetne wykonanie i pomysł...zamykana klapka od portu ładowania zaczyna się łamać...plastik już zbielał w połowie. Kilka otwarć i po zawodach. Co trzeba mieć w głowie jako konstruktor aby zrobić zawias z jednolitego plastiku, który potrafi się odchylić o 180 stopni...wiadomo, że się złamie. Napiszę wprost: poroniony pomysł. Jak odpadnie to po klapce i cały syf będzie osiadał we wnętrzu.

Foto jak to wygląda.

spec.jpg

Edytowane przez Venom555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka klapka była w Levo przed 2022 rokiem. Na gwarancji była wymieniana za darmo na nową na zawiasie.

Mój levo jest z 2023r i mam tą nową klapkę i działa świetnie. 

Ta nowa klapka kosztuje niecałe 200zł, kupisz ją bez problemu. 

Twojej urywajacej się klapki już nie ma w obiegu. 

 

Ponadto, sama wtyczka w gnieździe jest chroniona przed wodą, sama posiada system uszczelnień w postaci uszczelek wargowych. Mało tego, są dwie uszczelki wagowe, jeden komplet w samej okrągłej wtyczce jak z ładowarki, a drugi komplet uszczelnień jest po obwodzie kwadratowym przy korpusie. Nie ma szans aby coś dalej się z tym działo niepokojącego, klapka chroni nie wiadomo co tak konkretnie. Uspokajam tylko..., ewentualnie klapka zapobiega przed odłączeniem się wtyczki z gniazda mimo że jest przytrzymywana na magnesie tak jak wtyczka ładowarki. 

Edytowane przez Millerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wracam do tematu wymiany kasety..., znowu. 

Przebieg 3700km...

ORY była kaseta GX 10-52T z łańcuchem NX, łańcuch rozciągnął się jqk guma i zjadł kasetę GX. 

Wymieniłem kasetę na nową GX 1275 ale do pary już z łańcuchem X01. 

Obecnie zęby na kasecie znowu są zjedzone porównywalnie jak pierwsza na łańcuchu NX. Łańcuch X01 natomiast, praktycznie żadnego zużycia, mocny łańcuch, twardy i wytrzymały. 

Wyżej od Kasety

GX XG-1275

jest

X01 XG-1295. 

Porównując obie kasety, różnią się całkowicie. 

Ale, wyżej od 1295 jest 1299 i...., różnica polega tylko w kolorze? Bo..., patrząc na kształt zębów i ogólnie..., to 1299 wygląda identycznie jak 1295..

Chyba założę teraz tą 1295, zobaczymy ile wytrzyma, mam nadzieję że dłużej od 1275. 

 

No i pytanie, czy przerzutka GX ogarnie kasetę X01? 

Edytowane przez Millerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moja przerzutka GX Eagle obsługuje kasety 10-52 jak te wspomniane dwie kasety GX XG-1275 to powinna ogarnąć kasetę X01 XG1295 tak? Chodzi tylko o rozpiętość 52T? Bo jeśli chodzi o 52T to nie powinno być problemów. Wszystkie kasety są i będą o rozpiętość właśnie 10-52T.

Zasugerowałem się kształtem zębów na tarczach w tej kasecie X01 XG-1295 które są bliźniacze (na pierwszy rzut oka) do technologi T-Type które to (jak czytałem) wymagają już przerzutki też w technologi T-TYPE. 

Edytowane przez Millerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasety T-Type podobno nie działają z przerzutkami starszej gen ale, że raz udało mi się kupić kompletnie nową kasetę T-Type za psi grosz (wtedy jeszcze nie wiedziałem, że nie pasują) to nie omieszkam się tego dzisiaj sprawdzić i pokażę co z tego wyszło :)

Fragment 9:18:

EDIT: W sumie, to w filmie jest powiedziane, że kolidują z hakiem UDH a ze zwykłym?.... ;)) 

Edytowane przez Rumcajs.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...