Alsew Napisano 3 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2022 (edytowane) https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/madone/?gclid=CjwKCAjw_ISWBhBkEiwAdqxb9hE3xGEGNKxvdl2FoJGMWvvIBx6Qwn5PqP7Ab4hoQ7ygM0ZQUpBhSBoCIM4QAvD_BwE Kolarstwo szosowe to nie moja bajka ale pewnie wielu z Was ślinka pocieknie. Osobiście ten patent z podsiodłowką nie przypadł mi do gustu. No ale dziś rower musi dziwnie wyglądać 😁 Co warto odnotować to rezygnacja z ISO speed. Edytowane 3 Lipca 2022 przez Alsew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luker7 Napisano 7 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2022 Pierwsze na co zwróciłem uwagę to gdzie jest ten napis TREK. Ale ładne zdjęcia porobili , rower wygląda kosmiczniej. Przykuwa uwagę i oto chodzi. Amerykanie mają bardzo dobry marketing. Kiedyś mocno promowane były rowery endurance i rozwarzałem zakup domane lub synapse. Ale mi przeszło i powróciłem do piewrwszej myśli i kupiłem typowego sciganta bez bajerów typu iso speed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek595 Napisano 7 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2022 Podobno nowe Madone zrywa z tradycja i jest pozbawione nadwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 7 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2022 Fajny taki, nie za ładny, nie za tani. Najniższy model na 105-tce jedyne 37,5k. O tyle dobrze, że to nowa 105, 2x12 Di2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 8 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2022 Ee tam , śliczny! Tylko montować hak do porsche 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 8 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2022 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 W dniu 3.07.2022 o 09:44, Alsew napisał: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/madone/?gclid=CjwKCAjw_ISWBhBkEiwAdqxb9hE3xGEGNKxvdl2FoJGMWvvIBx6Qwn5PqP7Ab4hoQ7ygM0ZQUpBhSBoCIM4QAvD_BwE Kolarstwo szosowe to nie moja bajka ale pewnie wielu z Was ślinka pocieknie. Osobiście ten patent z podsiodłowką nie przypadł mi do gustu. No ale dziś rower musi dziwnie wyglądać 😁 Co warto odnotować to rezygnacja z ISO speed. To zgubne przekonanie że coś pocieknie sobie zrymuję: z moich ust wkurw wycieka (zawsze) gdy dostaję w ręce treka (na serwis). Od 2009 gdy dane mi było składać i serwisować produkty tej firmy przekonałem się że: - projekty są z tyłka - ergonomia obsługi to pojęcie inżynierom T obce - produkty mizernie testowane przed wejściem do produkcji - fatalna kontrola jakości poskładanych rowerów. - bez zastrzeżeń jest (była, nie wiem czy nadal jest) obsługa gwarancyjna i ewentualnie po. Ciekaw jestem jakie fuckupy ma w sobie to dzieło hamerykańskiej myśli inżynieryjnej. Po innowacyjnym standardzie rynkowym pełnej integracji okablowania w pierwszym takim treku (madone aero pierwszej generacji) składanie i obsługa tego czegoś była na topie rowerowego guana. Wtedy koronę dzierżył spec. Za to pochwalne było sensowne puszczenie kabli wewnątrz główki na zewnątrz łożysk.. Jednak w obecnej generacji emondy "poprawili" to niedopatrzenie i zastosowali prawilne prowadzenie wewnątrz. Czyli da się dobrze ale można to "ulepszyć". Zakładam, doświadczalnie, że to coś z linii Madone posiada również tego typu rewelacje, bo do jego pojawienia się trek bardzo wytrwale pielęgnował przekonanie o ztyłkaprojektowaniu swoich fantastycznych dzieł. Wg mnie ceny powinni ustalić na poziomie 60k+ za model na tiagrze. To zminimalizowaloby liczbę maltretowanych użytkowników i pracowników serwisów 😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.