Mixons Napisano 27 Czerwca 2022 Napisano 27 Czerwca 2022 Hej, poszukuję elektrycznego roweru do pracy jako dostawca jedzenia. Jak dotąd przez rok dostarczałem na zwykłym rowerze MTB Unibke Flite. Teraz chcę zainewstować w elektryka i zastanawiam się jakiego typu najlepszy by był do mojej pracy. Do MTB już się przyzwyczaiłem, więc pierwsze myśli idą w tym kierunku, ale może coś innego sprawdzi się lepiej i będzie bardziej komfortowe na co dzień. Zastanawiam się też jaka firma będzie najlepsza. Z obecnego Unibike jestem zadowolony, więc myślałem o tej firmie, ale nie mają zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o elektryczne i w moim zakresie cenowym tylko ten się mieści: https://www.unibike.pl/optima.html Co o nim sądzicie? Czy sprawdziłby się do dostaw? Czy może iść w innym kierunku, może coś z Decathlonu lub Ecobike? Ważne, żeby był jak najlepszy stosunek jakości do ceny, bo jednak będzie to rower głównie do pracy. Dlatego też podałem taki duży zakres cenowy, bo sam nie wiem za ile kupię rower, który będzie wystarczająco dobry do dostarczania. Na pewno musi mieć dobrą baterię, ponieważ dziennie robię ok 50-100km. Na pewno bym nie jeździł na najwyższym trybie wspomagania, tylko środkowym albo niższym. Zastanawiam się też czy nie sprzedać obecnego roweru i kupić dobry górski e-MTB za 10k... Mój wzrost to 184cm, waga 73kg. W obecnym rowerze rozmiar ramy to 21".
Artur85 Napisano 27 Czerwca 2022 Napisano 27 Czerwca 2022 Nie wiem, czy to jedzenie dostarczasz do schronisk w górach, ale jeżeli nie to chyba lepsze by było coś o bardziej miejskiej charakterystyce. Węższa opona to mniejsze opory toczenia, więc i może energii mniej zużyje?
Mixons Napisano 27 Czerwca 2022 Autor Napisano 27 Czerwca 2022 Dostarczam w Krakowie, więc faktycznie pewnie lepsze byłoby coś w miejskim stylu.
WaGiant Napisano 27 Czerwca 2022 Napisano 27 Czerwca 2022 We Wrocławiu dostawcy jeżdżą na elektrykach z silnikiem w przedniej piaście . Co prawda nigdy na takim nie jeździłem ale wydaje się że to wystarczająca opcja do płaskiego miasta . Najtaniej i może najsensowniej wyjdzie konwersja twojego starego roweru . Czy silnik będzie w przedniej czy tylnej piaście nie ma chyba większego znaczenia . Trzeba tylko wybrać dobry zestaw , a tu niestety nie pomogę . Z wąskimi oponami bym nie przesadzał . Myślę że oszczędność energii będzie symboliczna , a spadek komfortu zauważalny .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.