Zephon Napisano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2022 Dzień dobry, Chciałbym prosić o pomoc i nakierowanie w wyborze rowerów. Zasadniczo potrzebujemy dwie sztuki z rodzaju cross lub trekking. Damksa -> Wzrost 165 cm, waga ~74 kg Męska -> Wzrost 176 cm, waga ~ 98 kg Rowery będą używane do weekendowych / popołudniowych wypadów - przeznaczenie czysto rekreacyjne. Głównie asfalt i polne drogi, żaden cięższy teren, chociaż okolica dość górzysta. Co istotne, obie sztuki będą jeszcze doposażane w krzesełka dla dzieci. W mojej miejscowości mają w ofercie głównie marki jak Romet, Kross, Marin oraz Kands. Zasadniczo chcilibysmy się zamknąć w 5 tys. zł za obie sztuki plus krzesełka. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. Obecnie jestem kompletnie zielony w temacie, swoją przygodę z rowerem zakończyłem idąc na studia, a w garażu został komunijny Alpina Mont Blanc 2500 który de facto przestał dobre 10 lat nieużywany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2022 Cytat W mojej miejscowości mają w ofercie głównie marki jak Romet, Kross, Marin oraz Kands. Jeżeli mają to być rowery kupowane stacjonarnie to wrzuć linki do rowerów, które Wam się podobają i ktoś je oceni. Dość górzysta, czyli gdzie mieszkacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...