Skocz do zawartości

[SingleSpeed] Konwersja na singlespeed


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jako że jestem bardzo zadowolony ze zrezygnowania z przedniej przerzutki postanowiłem pójść o krok dalej i chce przerobić swój wehikuł na 1x1. Kupiłem już adapter do kasety z dwoma tarczami do wyboru 16t i 18t. Z przodu mam 34t narrow wide. I teraz nasuwa się moje pytanie. Czy konieczny jest zakup napinacza (jeśli tak to jakiego?) czy wystarczy zmiana łańcucha na half-link i skrócenie go jak radzą jutuby? Nie ukrywam że bardziej pasowałoby mi kupno łańcucha bo to zawsze kilka cebulionów polskich więcej w kieszeni a nowy łańcuch to zawsze plus. Co do opcji drugiej tj. z napinaczem to haki w ramie mam pionowe (merida crossway-5) a wybór napinaczy jest taki duży że dla laika to czarna magia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie trafiłem na ten patent przeglądając angielskie fora. Jeszcze znalazłem numer z wykorzystaniem ramienia z V brake i jego przeróbki na napinacz.  Co do przełożenia to zapewne wykorzystam któraś zębatkę z kasety jak będzie mi za lekko. Rozumiem że im większe ratio tym ciężej będzie się kręciło? Na codzienne dojazdy do pracy  ok.12-15km łącznie celowac tak w przedział między 2.6 a 2.8 ? Nie chciałbym dostać zawału po tygodniu dojazdów do pracy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...