fakhir Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 Dzień dobry, Zamierzam się z zakupem full'a. Kwota jaką chce przeznaczyć to ok 8k. Początkowo myślałem o Marin Rift Zone 1, 27,5", jest u mnie w sklepie rowerowym, dosiadałem go i jest myśle dobrze. Nie znam się za bardzo na osprzęcie i pytanie do bardziej doświadczonych, czy ten rower ma "słabe ogniwa", na co zwrócić uwagę. Druga sprawa, że to będzie mój pierwszy full, i jak z blokowaniem amorków w tym modelu, bo z tego co doczytałem to nie jest raczej na sztywno , i jak w takim razie będzie z "bujaniem". Rower ma służyć do szwędania się po lesie, raz w miesiącu jakiś single track, także raczej teren. Jeżeli któś z Was uważa, że można lepiej spożytkować te 8k , oczywiście przeznaczając to na full'a to jak najbardziej, byłbym wdzięczny za sugestie. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xAdam43 Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 Jaki masz wzrost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fakhir Napisano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 Przepraszam, zapomniałem podać: wzrost 184 cm, waga 83 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xAdam43 Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 Najlepsza rama dla Ciebie to 19". Polecam coś takiego Scott Spark 970, Marin Rift Zone 2 i Octane One Omg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fakhir Napisano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 Dzięi za błyskawiczną odpowiedź. Tak na szybko, Scott i Rift Zone 2 ponad mój portfel niestety, jedynie ten Octane widzę się powiedzmy mieści. A Rift Zone 1? Warty uwagi, czy sobie darować? Jestem amatorem, także i tak w połowie pewnie nie wykorzystam potencjału tej maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...