Dbidzi Napisano 1 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2022 Cześć, szukam dla siebie pierwszego w życiu trochę lepszego roweru do jazdy codziennej, asfalt/teren 50/50. Do tej pory moja jeździłem na Kellysie TNT50. W przyszłości jeżeli będzie odpowiedni rower to nie wykluczam okazjonalnych wyjazdów w góry + mieszkam w okolicy gdzie jest naokoło mnóstwo pagórkowatych lasów wartych eksploatowania : ) I tutaj mam dylemat, osobiście bardziej podobają mi się rowery mtb i w tej chwili jestem praktycznie zdecydowany na model Scott 965. Siedziałem na nim, przejechałem się i pierwsze wrażenie mega pozytywne. Zastanawiam się jednak czy wypadku gdy w grę wchodzą też wycieczki asfaltowe (do +-50km) nie jest to trochę rower na wyrost i czy nie lepiej poszukać roweru crossowego. Co o tym sądzicie? Zależy mi na zakupie stacjonarnym. W miejscu gdzie mieszkam wybór ogranicza się praktycznie do firmy Giant, Scott, Unibike. Generalnie jestem zielony w temacie rowerowym więc do propozycji poproszę w miarę możliwości też o argumentację Budżet górna granica jest praktycznie nie do ruszenia, zaczynałem oglądanie rowerów od 4k i więcej niż 6,5 nie chcę w tym momencie wydać Dziękuję i pozdrawiam : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dbidzi Napisano 2 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2022 Oglądałem dzisiaj jeszcze rower Merida big nine 500 lite. Ogólnie zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i zastanawiam się czy dzięki przełożeniu jakie oferuje nie jest bardziej odpowiedni do moich zastosowań niż Scott. Mam prośbę, czy ktoś kto "ogarnia" może porównać te 2 rowery?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...