Skocz do zawartości

[Rower MTB do 4000zl] dla początkującego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Rozglądam się za pierwszym rowerem MTB. Jestem laikiem w tym temacie dlatego potrzebuje poradę fachowców. Chciłbym się zamknąć w 4000zł. Choć byłem w sklepie rowerowym i sprzedawca polecał mi Treka Marlin 7 (wychodzi 4500zł). Pytanie czy dla początkującego będzie potrzeba dopłacać do tego Treka?? Czy może iść w np. Indiana XPulser 5.9?? Albo całkiem coś innego?? Mój wzrost to 180cm i waga 80kg. W salonie Treka rozmiar L/ koła 29 cali był w sam raz. Dajcie znać co sądzicie i co doradzacie.

Treka omijaj z daleka. Marlin 7 to dobry rower, ale nie za te  pieniądze. Zbójecka cena w zwariowanym czasie. Konfiguracja że idź stąd, koła, jak to zazwyczaj w Treku, to słaby punkt. Trefne piasty formula. 4,5kpln za widelec ze sprężyną, ramę bez tapera i korbę na kwadrat?!!! Za mniej niż 3k pln zainteresuj się Rockrider Explorer 520. Ma niezłą ramę, nowoczesny napęd co, prawda 10s ale kaseta 11-48 i przerzutka AdventX ze sprzęgłem. Korba ze zintegrowaną osią. Ma to samo, co Trek, ale dużo taniej i lepiej. A jeśli chcesz wydać 4k, to szukaj czegoś przynajmniej z ramą tapered i powietrznym widelcem, lub poluj w Deklu na Rockridera XC 100 lub znajdź dobry rower używany. Za tę kwotę da się kupić markowy, dobrej klasy i nowoczesny sprzęt, niezniszczony. Trzeba jednak trochę cierpliwości i wiedzy.