piotrekkowalski Napisano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2023 Witam, Ja mam Krossa Trans Hybrid z zestawem BAFANG G120.250.DC/PHYLION SF-06S/BAFANG HMI DP E12.UART i potwierdzam, że poprzez Bafang GO 2.1.3 na Androida da się ustawić limit prędkości i limit prądu (wspomagania) dla wszystkich 4 poziomów. Aplikacja co prawda wspomina coś o tym, że są to ustawienia dla M200 ale mimo to działa. Aplikację zainstalowałem na starym telefonie, który teraz pewnie posłuży mi jako rozbudowany wyświetlacz do licznika. Najpierw zainstalowałem aplikację "XAPK Installer" która słuzy do instalacji pakietów XAPK, a później pobrałem Bafang GO 2.1.3 XAPK ze strony "APK Pure" i zainstalowałem go przy pomocy poprzedniej appki. Ze względu na to, że nie jest to super wiarygodne źródło pakietów, używam wyczyszczonego, starego telefonu na którym nie mam nic ważnego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2023 Przerabiał ktoś już może zmianę wyświetlacza krossie? (ja mam akurat evado hybrid 1.0). Urwało mi się mocowanie wyświetlacza DP 12.UART i aktualnie jest na trytytkach. Jak będę kupował to chciałbym już coś, co ma więcej funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2023 W dniu 13.04.2023 o 12:46, piotrekkowalski napisał: Ja mam Krossa Trans Hybrid z zestawem BAFANG G120.250.DC/PHYLION SF-06S/BAFANG HMI DP E12.UART i potwierdzam, że poprzez Bafang GO 2.1.3 na Androida da się ustawić limit prędkości i limit prądu (wspomagania) dla wszystkich 4 poziomów Ja ustawiam suwakami, ale to absolutnie nic nie zmienia. Po wyjściu z aplikacji znów się wszystko zeruje. Nie wiem jak zatwierdzić ustawienia, tak, zeby zostaly zaprogramowane w rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2023 13 godzin temu, iwik napisał: Przerabiał ktoś już może zmianę wyświetlacza krossie? Wyświetlacze DZ41 do bafangów u chińczyka są, niby do silników centralnych, ale widziałem jakiś film na yt, że typ założył do hub'a i mu działało, mógłbym zaryzykować te 30$. Widzę 2 wersje z PAS 0-5 i 0-9 - ktos może wie o co chodzi i którą lepiej zamówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeStorm Napisano 2 Maja 2023 Udostępnij Napisano 2 Maja 2023 U mnie w końcu te ustawienia poziomów wspomagania działają. Niczym się ich nie zatwierdza tylko trzeba wyjść z ustawień zanim się wyzeruje i nic nie grzebać wcześniej. Niestety nie jest tak różowo jak się wydaje i np. Na pierwszym poziomie nie ustawimy wszystkiego na maxa co jest totalną głupotą z uwagi na to iż ja głównie jeżdżę na tym najmocniejszym trybie. Co do dz41 po pierwsze terzeba mieć wersję can bo taką komunikację mają rowery kross i raczej 5 stopniową wersję wspomagania. Ja już taki wyświetlacz w wersji can mam u siebie, niestety z uwagi na awarię opaski w tylnym kole (kross na serwisie silnika błędnie ją założył) nie mogę go w pełni sprawdzić. Jednak rower uruchamia się bez problemu i stan baterii prawidłowy więc myślę że będzie dobrze :-). Kontrast wyświetlacza jest bardzo wysoki co pewnie nieco obciąży baterię ale przyciski chodzą bardzo dobrze. Dam znać jak się sprawuje po jakichś dłuższych testach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeStorm Napisano 2 Maja 2023 Udostępnij Napisano 2 Maja 2023 Dz41 sprawdzony na sucho. Wszystko działa jak należy. Prędkość pokazuje wspomaganie pas ustawia jak trzeba. Na chwilę obecną mogę polecić. Na przesyłkę czekałem tylko półtora tygodnia mimo iż pokazywało na stronie około miesiąca 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arecki9000 Napisano 11 Maja 2023 Udostępnij Napisano 11 Maja 2023 Chciałem się dołączyć do tematu. Również mam sterownik z tematu w rowerze Kross hexagon boost i też kombinuje ze zwiększeniem limitów prędkości. O ile przez apke bafang go 2.1.3 da się edytować moc i limity na poszczególnych poziomach, to i tak da się tam podnieść limitu 25km/h. Czy komuś się już udało to zrobić? Ewentualnie jak zmienić w systemie wielkość koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robi458 Napisano 17 Maja 2023 Udostępnij Napisano 17 Maja 2023 Niestety w tej aplikacji nie da się zmienić parametrów koła.. Bafang go+ daje takie możliwości, ale przynajmniej u mnie nie łączy się z fabrycznym wyświetlaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeStorm Napisano 18 Maja 2023 Udostępnij Napisano 18 Maja 2023 Ja mogę przy użyciu wyświetlacza dz41 wejść w ustawienia wielkości koła oraz limit prędkości. Są to opcje zablokowane przez producenta i skoro na wyświetlaczu nie można zmienić to i bafang go+ tym bardziej tego nie zrobi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 18 Maja 2023 Udostępnij Napisano 18 Maja 2023 Przyszedł dz41 (can). Potwierdzam, że działa z evado hybrid 1.0. Bafang go 2.1.3 niestety u mnie nic nie zmienia na stałe w limitach prędkości. Mogę jeszcze na innym tel. spróbować ewentualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klimas70 Napisano 27 Maja 2023 Udostępnij Napisano 27 Maja 2023 Witam serdecznie kupiłem krossa z bafangiem i mam panel sterujący DP E12.CAN i mam problem. a mianowicie nie wiem jak włączyć bluetooth dioda powinna się świecić a nie świeci, nie mam pojęcia co jest nie tak, jak to powinno wyglądać, jak to uruchomić. jeśli kto coś wie to proszę o pomoc. z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Uncool Napisano 29 Maja 2023 Udostępnij Napisano 29 Maja 2023 Witam, pytanie do osób od wyświetlacza dz41, możecie zmieniać średnice koła ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtekdu Napisano 29 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2023 W dniu 27.05.2023 o 17:39, Klimas70 napisał: Witam serdecznie kupiłem krossa z bafangiem i mam panel sterujący DP E12.CAN i mam problem. a mianowicie nie wiem jak włączyć bluetooth dioda powinna się świecić a nie świeci, nie mam pojęcia co jest nie tak, jak to powinno wyglądać, jak to uruchomić. jeśli kto coś wie to proszę o pomoc. z góry dziękuje i pozdrawiam Po pierwsze musisz zainstalować na telefonie aplikację Bafang Go. Następnie uruchomić ją i kliknąć u góry ekranu ikonkę bluetooth. Przy włączonej baterii urządzenia parują się automatycznie. Nie wprowadzałem rozmiaru kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mgry Napisano 14 Września 2023 Udostępnij Napisano 14 Września 2023 Czy ktoś ma coś nowego, jakieś spostrzeżenia, w temacie ustawień limitów przy pomocy DZ41? Może komuś udało się ustawić rozmiar koła albo limit prędkości tylko przy użyciu wyświetlacza DZ41. W moim rowerze ma zwykły DP E12.CAN bez bluetooth, chętnie zamienię na inny z możliwością zmiany ustawień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo123 Napisano 13 Czerwca Udostępnij Napisano 13 Czerwca Podłączam się do zapytania. Czy jest aplikacja i w jaki sposób się podłączyć do zestawu w kross hexagon 1.0 boost aby manipulować parametrami, zmienić ustawienia wspomagania na każdym poziomie czy zmienić wielkość koła, czy limit prędkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VR46PV Napisano 4 Września Udostępnij Napisano 4 Września Cześć , czy komuś udało się zwiekszyć V max w Bafang RM G120.250.dc ? ( kross hexagon boost1 , koło) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bokciu Napisano 13 Września Udostępnij Napisano 13 Września W dniu 18.05.2023 o 20:25, iwik napisał: Przyszedł dz41 (can). Potwierdzam, że działa z evado hybrid 1.0. Bafang go 2.1.3 niestety u mnie nic nie zmienia na stałe w limitach prędkości. Mogę jeszcze na innym tel. spróbować ewentualnie. Posiadam dokładnie ten sam model. Mówisz, że wystarczy przepiąć i wszystko działa? Można ustawiać limity mocy i prędkości na poszczególnych stopniach wspomagania? W dniu 2.05.2023 o 12:05, MikeStorm napisał: U mnie w końcu te ustawienia poziomów wspomagania działają. Niczym się ich nie zatwierdza tylko trzeba wyjść z ustawień zanim się wyzeruje i nic nie grzebać wcześniej. Dokładnie tak jak mówisz. Trzeba szybko ustawiać i wychodzić, bo po chwili zeruje i dodatkowo wyłącza wyświetlacz (sterowanie). Wywala oczywiście, że działa tylko na m200. Co ciekawe raz wyłącza szybciej a raz później. Czasem uda się ustawić dwa a nawet trzy parametry, a czasem jeden i koniec. Znowu muszę załączyć na nowo, wejść, ustawić kolejny itd. Jest to upierdliwe i nie działa tak jak powinno, ale finalnie da radę skonfigurować pod siebie. Natomiast zastanawiają mnie trzy opcje powyżej jakie znajdują się w tej zakładce. ECO/SPORT mode, Set Auto Off oraz Set Max Pas. Do czego służą i co zmieniają? Set max pas jest niezmienny i wynosi zawsze 4. pewnie dlatego, że tyle jest stopni wspomagania. ten drugi daje się ustawiać od 1-9 lub nawet wyłączyć. A eco/sport co zmienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VR46PV Napisano 16 Września Udostępnij Napisano 16 Września eco/sport mam w trybie sport , wspomaga mocniej pod górę . Prędkości max nie zmienia ... Czy ktoś złamał te blokady V max ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bokciu Napisano 16 Września Udostępnij Napisano 16 Września Problem w tym, że u mnie nie ma trybu sport. Są cztery poziomy wzmocnienia i tyle. Poza tym każdy można ustawić indywidualnie pod kątem mocy. Zatem pytanie co zmienia ten tryb i czy w ogóle coś zmienia. Jakoś nie potrafię wyłapać różnicy. Natomiast gdy zmieniam parametry mocy i wspomagania prędkości, to faktycznie czuję różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VR46PV Napisano 17 Września Udostępnij Napisano 17 Września u mnie jest tylko eco/sport i nie ma ustawien parametrów mocy . E12 CN w kross hexagon boost1 , aplikacja Bafang GO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bokciu Napisano 17 Września Udostępnij Napisano 17 Września Czyli mamy dokładnie te same rowery. Nie masz ustawień parametrów, ponieważ pobrałeś najnowszą wersję aplikacji czyli 2.5.0.(też pierwotnie ja miałem) Ściągnij i zainstaluj starą czyli 2.1.3 a w zakładce CAN Display Setting pojawią się wspomniane ustawienia. Muszę zatem raz jeszcze przetestować ustawienie ECO/Sport ale pod górkę. Pod opcją ECO/Sport, masz jeszcze dwie inne Set Auto Off i Set Max Pas. Tej drugiej nie da się edytować, ale w przypadku Set Auto Off, jest możliwość zmiany w skali od 1do 9 oraz wyłączenie. Nie wiesz przypadkiem do czego to służy i co zmienia. Próbowałem się tym bawić i nie widzę różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VR46PV Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Tak jest , mamy te same sprzęty . Zainstalowałem starą wersję i pojawiły sie "parametry", niemniej Vmax nie do ruszenia , rozumiem ,że 100% to te 25km/h. Set auto i set max u mnie nic nie zmieniają. Tryb sport jest wyczuwalny , jedź w góry , slinik osiąga nawet 500watów. Bedziesz walczył jeszcze o złamanie tego kagańca do 25 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bokciu Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Zgadza się - 100% to około 25 km/h. Pozmieniałem sobie nieco limity prędkości, do których ma wspomagać. Np. na jedynce i dwójce dosyć szybko wyłączał wspomaganie. Zwiększyłem te progi i teraz na drugim wzmocnieniu mogę jechać około 20 km/h. Jest to tyle fajne, że nie zawsze potrzebuję tyle mocy żeby zwiększać na trzeci aby jechać nieco szybciej. Dzięki temu oszczędzam baterię i nie męczę tak silnika. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie ta stara aplikacja ma jedną wadę, podczas korygowania parametrów, lubi się czasem wyłączyć sterowanie. Trzeba ponownie załączyć, wejść w ustawienia i kontynuować. Czasem zanim ustawię wszystkie parametry, kilkukrotnie potrafi się wyłączyć. Pewnie dlatego, że jest po prostu nieaktualna i coś się gryzie ze sterownikiem. Ale najważniejsze, że działa i finalnie można sobie to zmodyfikować. Zaś co do prędkości max, jakoś nie mam póki co potrzeby. Jeżdżę raczej spokojnie i rekreacyjnie. Jeśli nadejdzie taki czas to zawsze można wymienić wyświetlacz na c600 z Aliexpress za 200 zł i odblokować. https://www.facebook.com/reel/1267725294634520 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.