Zone_twenty_rider Napisano 19 Maja 2022 Udostępnij Napisano 19 Maja 2022 Cześć mam problem ponieważ nie wiem czy warto kupić ten rower https://www.olx.pl/d/oferta/rower-specialized-fsr-enduro-CID767-IDOztW2.html?reason=observed_ad rower ma służyć do pojeżdżenia trochę po mieście i flat'owania do 1,5 m Czy macie jakieś zastrzeżenia do tego roweru i czy jest odpowiednia cena do stanu? Jestem trochę zielony w temacie, a więc wolę się zapytać tych co się bardziej znają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Maja 2022 Udostępnij Napisano 20 Maja 2022 Takiego roweru nie kupuje się do jeżdżenia po mieście. Już nawet pomijam kwestie tego, że namęczysz się tragicznie, a daleko nie zajedziesz. Koszty serwisu takiego roweru są bardzo wysokie, więc jaki to ma sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 20 Maja 2022 Udostępnij Napisano 20 Maja 2022 @skom25Chodzi o lans na dzielni. 10 godzin temu, Zone_twenty_rider napisał: Czy macie jakieś zastrzeżenia do tego roweru i czy jest odpowiednia cena do stanu? Stanu podzespołów nie da się określić po zdjęciach, chyba, że chodzi o stan lakieru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zone_twenty_rider Napisano 20 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2022 11 godzin temu, skom25 napisał: Takiego roweru nie kupuje się do jeżdżenia po mieście Chodziło mi o dojazdy na hopy 2 kilometry już miałem też dh i wiem jak się męczy na tego typu rowerze dlatego szukam lżejszego roweru Miałem na myśli czy np. czy przy skoku nie połamie się przerzutka bo stan to na miejscu prawdopodobnie dam radę ocenić przynajmniej jakąś część Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...