chomik00 Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Szukam roweru dla żony. Żona drobna, 160cm wzrostu. Chciałaby coś do jazdy po mieście, podjechania na zakupy itd. Rower dobrze jakby był lekki i prowadził się lekko. Żona czasem podrzuca dziecko do przedszkola więc dobrze by było mieć opcję zainstalowania na nim fotelika. Nie ma chyba innych wymagań. Nie znam się kompletnie na rowerach, muszę coś wybrać a nie lubię dokonywać wyboru w ciemno. Proszę Was o pomoc. Mogę szukać ewentualnie rowerów używanych (jeśli to ma sens), ale muszę coś szybko wybrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-120-lf-niska-rama/_/R-p-323601 Nie jest lekki, ale w tym budżecie raczej nie ma co wybrzydzać. Używki, jak masz wiedzę, możesz oczywiście szukać i wcześniej czy później 😀 coś fajnego znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chomik00 Napisano 16 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 A coś bez biegów, ewentualnie z bardzo ograniczoną ilości? I wygląd pewnie będzie istotny, żeby bardziej przypominał damkę z dawnych lat Budżet mogę naciągnąć, ale pytanie czy warto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysiek744 Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Troszeńkę poza budżetem, ale 'damki z dawnych lat' myślę że przypominają modele LeGrand. Ale troszeńkę przekracza budżet i niestety ma biegi... Czemu takie nastawienie na ich brak? Raczej większość rowerów aktualnie je posiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...