KrzysztofHarasimowicz Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Witam.Poszukuje roweru dla corki 15lat 160cm wzrostu. Jazda po drogach polnych. Poprosze o rade w wyborze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 A ten wybór to spośród jakich modeli...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysztofHarasimowicz Napisano 16 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Szczerze nie znam sie. Myslalem moze o rowerze trekkigowym Riverside 500 . Nie wiem jakiej marki szukac,prosze o rade bo jestem w tym zielony. Nie chcialbym roweru na jeden sezon. Miszkam blisko lasu ,ale jezdzic bedzie tez na utwardzonej drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 W tej cenie to bardzo dobry wybór, bo wszelkie Kands, Lazaro będą raczej za duże. Najwyżej możesz pomyśleć o włożeniu szerszych opon w razie potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysztofHarasimowicz Napisano 16 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 rozmia ramy Rozmiar M od 166 cm do 177 cm.? Corka rosnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 16 Maja 2022 Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Hmmm... Rośnie albo już urosła 😉. Nie wiem, bo 6 cm to sporo. Ja bym przymierzył, ale osobiście patrzyłbym na S. Do końca maja jest akcja promocyjna w Decathlonie i w ciągu 14 dni od kupna można oddać używany rower, więc może warto skorzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysztofHarasimowicz Napisano 16 Maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2022 Rower MTB Romet Rambler 6.0 a moze taki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...