MarekPVP Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Witam zakupiłem rower jako iż jestem narwańcem to nie oczywiście nie dopasowałem sobie wysokości do siebie. Jak stoje w rozkroku jajca dotykają ramy czy jest szansa to obniżyć? Jestem totalnie zielony i głupi więc sorka.
hulk14 Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Zmień koła na mniejsze (głupi pomysł). Najprościej: oddaj/sprzedaj rower.
rambolbambol Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Sprzedaj rower. Na za dużą ramę nie poradzisz. Mi też mój pierwszy droższy rower sprzedawca wcisnął w złym rozmiarze 21 cali. Dopiero jak zmieniłem na 19 cali zaczeła się frajda z jazdy.
Mod Team sznib Napisano 12 Maja 2022 Mod Team Napisano 12 Maja 2022 Godzinę temu, MarekPVP napisał: Jak stoje w rozkroku jajca dotykają ramy Ubrać się? Nieładnie tak z jajcami na wierzchu. Godzinę temu, MarekPVP napisał: czy jest szansa to obniżyć? Obniżyć jajca dotykające ramy?
kipcior Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Obetnij jajca albo zmień rower. Zależnie od tego czy ma być tanio czy dobrze
kazafaza Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Stań normalnie a nie w rozkroku. Skoro jeszcze jesteś zielony to poczekaj aż dojrzejesz i urośniesz. Przyklej rzep i ciesz się smyranym workiem. Zamień rower na szachy.
Galvatron Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Jeśli kupiłeś rower przez internet i nie minęły jeszcze dwa tygodnie od odebrania sprzętu, to skorzystaj z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczny.
WaGiant Napisano 12 Maja 2022 Napisano 12 Maja 2022 Kolegów widzę żarty się trzymają .... Odpowiedź brzmi nie , nie da się radykalnie obniżyć wysokości ramy . Nie napisałeś jaki to rower bo np w MTB zmiana opon np z 2,25 na 1,75 nieco obniży przedkrok ale rower straci swój terenowy charakter . Dodatkowo jeśli rama jest za wysoka to pewnie jest też za długa . Oddaj jeśli możesz , wymień na mniejszy albo sprzedaj .