krok1989 Napisano 2 Maja 2022 Udostępnij Napisano 2 Maja 2022 Cześć, Chcę kupić rower elektryczny dla żony do codziennej pracy. dojazd do i z pracy to 4km w jedną stronę, czyli dziennie 8km po drodze dwie duże górki do pokonania rower będzie przypięty na zewnątrz 12 godzin żona ma 163 cm wzrostu silnik: coś niezawodnego, pewnie Bosch, ale nie znam się Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 2 Maja 2022 Udostępnij Napisano 2 Maja 2022 Jeżeli to nie są jakieś bezdroża to lepsza byłaby hulajnoga elektryczna. A jeżeli koniecznie rower to wrzuć jakieś propozycje, a ktoś, kto jest na bieżąco, na pewno coś doradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrWie Napisano 2 Maja 2022 Udostępnij Napisano 2 Maja 2022 (edytowane) Jeśli chcesz rower to ja polecam coś z napędem Yamahy - przymierzając się do E-bika próbowałem jeździć na różnych systemach i Yamaha dawała wrażenia najbardziej zbliżone do normalnego roweru. Od 2018 roku zrobiliśmy po 12tyś km bez żadnych problemów ze wspomaganiem - bateria nadal trzyma zasięg jak na początku. Jeśli żona ma 164 cm wzrostu to pod tym linkiem https://sklepebike.pl/pl/p/Rower-elektryczny-HAIBIKE-Trekking-4-LOWSTEP/3309 znajdziesz w rozmiarze 46 ( na stronie piszą 45, ale na oficjalnej stronie haibike jest najmniejszy rozmiar 46), oczywiście możesz poszukać innych propozycji. Gdybyś chciał koniecznie Boscha, to tylko 4 gen - do 3 gen. jest w napędzie ta przekładnia, która po wyłączeniu wspomagania daje spore opory. Martwi mnie to co piszesz że rower będzie przypięty przez 12 godz na zewnątrz - czy to miejsce jest w jakiś sposób nadzorowane -bo w innym przypadku jest niestety spora szansa że żona będzie się cieszyć krótko z roweru. Edytowane 2 Maja 2022 przez PiotrWie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...