Skocz do zawartości

[Opony] Czy ta fabrycznie nowa opona była cerowana, czy tak ma być?


Maraa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kupiłam nową oponę (Kenda Khan K935, drutowana) i dzisiaj zauważyłam od wewnętrznej strony, na obydwu przeciwległych rantach wgrzane gumowe łatki. Stalowe ranty w żadnym miejscu nie wydają się być złamane lub przerwane - na tyle na ile to można wyczuć przez gumę. W poprzedniej oponie (Vee Rubber, drut) niczego takiego nie było, ale nie mam doświadczenia wielkiego, tudzież porównania, bo primo: opony - mimo, że budżetowe - mi się darzyły, secundo: tysięcy km rocznie nie robię - rower mi służy, głównie do przemieszczania się.

Na razie wstrzymałam się z zakładaniem. Czy jest się o co martwić? Czy tę oponę powinnam reklamować? A jeżeli tak ma być, to w jakim celu, ta niejednolitość?

Z góry dziękuję za odpowiedź!

20220429_185908_50.jpg

20220429_190057_50.jpg

Napisano

@LeziaCzyli te gumowe wtopione łatki, to normalna praktyka i nie świadczą o reperowaniu jakiejś fabrycznej wady? Ewentualnie w serwisie (bo zakup był w sklepie rowerowym, który świadczy również takowe usługi; choć opona nie miała żadnych śladów użytkowania)?

Napisano

Opona jest składana z wielu elementów a następnie łączona w jedną całość w formie w procesie wulkanizacji. To są ślady procesu produkcji i choć niezbyt estetyczne to nie powinny martwić. 

Napisano

@Wojcio@Mihau_Ok, to zakładam ją, skoro mówicie, że to nothing unusual. Mam świadomość, że budżetówka, tak jak i poprzednia Vee Rubber, która posłużyła dobrych kilka lat. Tylko tam "spaw" rantu był jednolity, bez żadnych dodatkowych warstw. Dzięki za uspokojenie. 🙂

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...