Skocz do zawartości

[do 2500] Kross Travel 3.0 a Unibike Prime

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Zainteresowałem się zakupem roweru, w pierwszej kolejności założyłem, że idealny będzie rower trekkingowy, bo ma wszystko (bagażnik, błotniki, oświetlenie, prądnicę) w sklepie zaproponowano mi Kross Travel 3.0. Rower w sumie mi odpowiadał.

W złażeniu rower ma służyć jako nośnik na wycieczki po drogach asfaltowych, ubitych polnych drogach ewentualnie po leśnych dróżkach. Może też posłużyć jako środek transportu do pracy (około 6 km).

W sklepie zapytano mnie również dlaczego trekkingowy a nie crossowy i po rozważeniu obu opcji doszedłem do wniosku, że czemu nie. Cross jest troszkę praktyczniejszy, bagażnik zastąpię plecakiem, błotniki dołożę i będzie OK (tak wiem, oświetlenie też trzeba dołożyć).

Wśród modeli cross za kwotę 2.100 zaproponowano mi Unibike Prime. Niestety kompletnie nie znam się na podzespołach, a to właśnie ten drugi ma podobno lepsze.

Czy możecie mi pomóc, nakierować na właściwą ścieżkę.

Waga: 99

Wzrost 176

Nie lubię trekkingów, ale... z błotnikami i/lub bagażnikiem (bardzo) często trzeba trochę pokombinować żeby sensownie to działało i wyglądało. 

Decyzja należy do Ciebie. Cross, (prawie) zawsze, będzie miał lepszy osprzęt w podobnym budżecie.

Przy Twojej wadze patrzyłbym na solidnego Unibike.

Do crossa planuję tylko błotnik i oświetlenie, za bagażnik może robić plecak.

Jeżeli mówisz o lepszym osprzęcie to masz na myśli ?

Czy wspomniany Unibike Prime będzie odpowiednio solidny ?  

52 minuty temu, chudzinki napisał:

Nie lubię trekkingów, ale... z błotnikami i/lub bagażnikiem (bardzo) często trzeba trochę pokombinować żeby sensownie to działało i wyglądało. 

Decyzja należy do Ciebie. Cross, (prawie) zawsze, będzie miał lepszy osprzęt w podobnym budżecie.

Przy Twojej wadze patrzyłbym na solidnego Unibike.

Do crossa planuję tylko błotnik i oświetlenie, za bagażnik może robić plecak.