GregorH Napisano 23 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2022 Witam. Mam problem z wymianą uszczelek olejowych w moim amortyzatorze jak w tytule. Kupiłem go na aukcji jakiś czas temu ale zaczął wypluwać olej na ostatnim wyjeździe więc postanowiłem wymienić uszczelki. Jak się okazało wyjecie uszczelek olejowych było bardzo trodne i w zasadzie musiadłem je wyskrobać ze środka, bo się rozpadały, były chyba czyms przyklejone i wbite bardzo na siłę. Nie mogłem znaleźć dokładnego tutoriala na yt ale z tego co widziałem to mój amortyzator w miejscu gdzie mają być uszczelki olejowe ma takie jakby stopnie a na internecie wygląda że jest tam płaska powierzchnia. Nowe uszczelki wchodzą dobrze do tych stopni a potem ani rusz. Czy trzeba tutaj jakieś inne uszczelki niż dedykowane czy może należy to mimo wszystko wbić na siłę? Uszczelki po bokach są płaskie a ze starymi nie porównam, bo nic z nich nie zostało chociaż z tego co widziałem to były nabite rowkiem ze sprężynką do góry a chyba powinno być nią do dołu. Dziękuję za wszelkie porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2022 Daj zdjęcia. Całego amortyzatora i tego miejsca pod uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 24 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2022 W moim starym Marcoku dobijałem nasadką od klucza. Z umiarem oczywiście. Gdyby miało wejść ręką to nie istniałoby to https://bike-rs.pl/pl/p/Prasa-Enduro-do-montarzu-uszczelek-amortyzatora%2C-ST-010/5415 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.