GregorH Napisano 23 Kwietnia 2022 Napisano 23 Kwietnia 2022 Witam. Mam problem z wymianą uszczelek olejowych w moim amortyzatorze jak w tytule. Kupiłem go na aukcji jakiś czas temu ale zaczął wypluwać olej na ostatnim wyjeździe więc postanowiłem wymienić uszczelki. Jak się okazało wyjecie uszczelek olejowych było bardzo trodne i w zasadzie musiadłem je wyskrobać ze środka, bo się rozpadały, były chyba czyms przyklejone i wbite bardzo na siłę. Nie mogłem znaleźć dokładnego tutoriala na yt ale z tego co widziałem to mój amortyzator w miejscu gdzie mają być uszczelki olejowe ma takie jakby stopnie a na internecie wygląda że jest tam płaska powierzchnia. Nowe uszczelki wchodzą dobrze do tych stopni a potem ani rusz. Czy trzeba tutaj jakieś inne uszczelki niż dedykowane czy może należy to mimo wszystko wbić na siłę? Uszczelki po bokach są płaskie a ze starymi nie porównam, bo nic z nich nie zostało chociaż z tego co widziałem to były nabite rowkiem ze sprężynką do góry a chyba powinno być nią do dołu. Dziękuję za wszelkie porady. Pozdrawiam Cytuj
Gość Napisano 24 Kwietnia 2022 Napisano 24 Kwietnia 2022 Daj zdjęcia. Całego amortyzatora i tego miejsca pod uszczelkę. Cytuj
c1ach Napisano 24 Kwietnia 2022 Napisano 24 Kwietnia 2022 W moim starym Marcoku dobijałem nasadką od klucza. Z umiarem oczywiście. Gdyby miało wejść ręką to nie istniałoby to https://bike-rs.pl/pl/p/Prasa-Enduro-do-montarzu-uszczelek-amortyzatora%2C-ST-010/5415 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.