jednosladowy Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 Witam serdecznie, w temacie rowerów jestem totalnie zielony, potrzebuję go na dojazdy np. na siłownię czy okazjonalnie po zakupy, rzadziej jakieś trasy ale ich też nie wykluczam. Ogólnie to 65% asfalt / 35% teren ale żadne MTB więc chyba najlepszy byłby Cross Na początku wpisałem w olx rower i dałem filtr do 300zł🙃🙃🙃i owszem coś bym wybrał, nawet nie zardzewiałe ale apetyt urósł jeszcze zanim nabyłem swój wymarzony wehikuł jednośladowy i zaraz szukałem nowych, no ale tu już się okazuje że bez 1500zł nie podchodź a najlepiej jak się da te 2k+, no i potem dojdzie oświetlenie, zapięcia itd... nie, tu musiałem trochę stonować - no i wróciłem do używek, gdzieś tam wyczytałem żeby iść w takie modele jak Romet Orkan 3.0M / jakiś crossowy Unibike itd. no i owszem znalazłem kilka modeli w mojej lokalizacji znowu przez OLX. Już sobie w myślach popylam na tą siłkę niesiony niemal samoczynnie na fajnym "nowym" używanym jednośladzie - NO ALE ZARAZ ... jak już taka kasa to szkoda by było żeby to był jednak trup jakiś No i tutaj moje główne pytanie - gdzie w Krakowie i okolicach mogę szukać takich dobrych używek i na jakich modelach się skupić ?( za 200-300 to tam pal licho - weźmie się pierwsze lepsze z olx i tyle ale za 800-1000 to już przynajmniej mnie będzie bolało jak się okaże że trzeba w remont włożyć sporo) Niby się naczytałem jak sprawdzać itd. ale jak ja od 20 lat na rowerze nie jeździłem a jak już na takich po kilka stów to jednak wielu rzeczy po prostu nie sprawdzę z kalkulatorów mi wychodzi że na 176cm(bez kapelusza) powinienem mieć ramę 18" Z góry dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 Idź sobie do decathlona, kup riverside 120 a 1199 i sprawa załatwiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany