Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z reklamacją ładowarki do elektryka KR Hexagon Boost 1.0 M 29 L. Po półrocznym użytkowaniu rozpadł się wtyk ładowarki.

Zareklamowałem i dostałem taką odpowiedź:

Szanowny Panie/Pani,
informujemy, że reklamacja została zakończona w dniu dzisiejszym i odesłana za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Nr listu przewozowego znajduje się poniżej.
Message-ID: <15d117511d62e25578d4b8115b92f121@swift.generated> Date: Tue, 12 Apr 2022 09:38:03 +0200 From: MIME-Version: 1.0  

Przesyłka nie dotarła. Zapytałem kiedy ją otrzymam. Dostałem taką odpowiedź: 

 

Dzień dobry.

Mamy ładowarkę do Pana roweru - ELAD000007 Nie mamy natomiast możliwości sprzedaży klientom indywidualnym.

Bardzo proszę o zgłoszenie się z tym mailem do najbliższego punktu sprzedaży lub autoryzowanego serwisu. Wykaz dostępny na stronie: https://kross.eu/pl/sklepy

Zgłosiłem się do najbliższego punktu sprzedaży, a tam odbili piłeczkę. Mam zgłosić się tam gdzie kupiłem rower czyli do Ostrów Wielkopolski - gdzie mam do sklepu 150km.

Napisałem email i cisza. 

1 pytanie - dlaczego robią taki problem i nie wymienią mi ładowarki gwarancyjnie lub naprawią.

2 Jeśli chcą zarobić to dlaczego odsyłają do sprzedawcy oddalonego 150km 

3 Gdzie można dostać części do ładowarki lub kupić nową do tej baterii. Przewaliłem cały internet  i nie znalazłem. Może ma ktoś na zbyciu ładowarkę może być z akumulatorem. 

 

277685725_342653834562833_9120722986100418139_n.jpg

277694412_1197219501096111_743585423831889746_n.jpg

277850444_1027418731200325_6048056701439491298_n.jpg

IMG_20220321_184437.jpg

IMG_20220321_194722.jpg

IMG_20220321_194645.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TheJW Nie jest tak źle, jak sądzisz. Dwa razy prosiłem o przelotki/ uchwyty pancerza do dwóch różnych rowerów i dwa razy dostałem zapas za darmo.

@gizmomarek zadzwoń do nich i wyjaśnij sytuację. Będzie do znacznie szybsze. Ja miałem problem z nowym rowerem, wysłałem maila, zadzwoniłem z prośbą żeby rozpatrzyli priorytetowo i po 30 minutach miałem odpowiedź. Rower odesłałem w poniedziałek, a w piątek miałem go znowu u siebie.

Żeby nie było, nie bronię ich, bo mają też swoje wtopy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nastąpił przełom. Po czterech telefonach i wizycie w sklepie kross zamówili mi ładowarkę. Koszt 160zł z przesyłką. Chyba mieli mnie dość. Pozostała jeszcze jedna kwestia, czy zamówili z wtykiem dedykowanym do tej baterii. Okaże się. Teraz czekam na telefon z krossa. Jak ich znam to pewnie będę musiał zadzwonić jeszcze raz. Rower używam 3 miesiące bez wspomagania i udaje głupa, że mam elektryka za 5000zł :) Ale są plusy muskuły mi rosną. Do pracy dojeżdżam 23km i z powrotem :) :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...