mathu Napisano 13 Kwietnia 2022 Napisano 13 Kwietnia 2022 Mam następujący problem: w moim Romecie Aspre są Micheliny jak w temacie. O ile jedzie mi się na nich dobrze i czuję się bezpiecznie na różnym nierównym terenie, to denerwuje mnie bardzo dźwięk jaki wytwarzają podczas jazdy (wydają taki odgłos jak auto elektryczne). Niedawno założyłem do swojego innego roweru tanie Continentale Ride Tour 42c https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-ride-tour-pd7378/?v_Id=8254 i jestem w szoku bo tych opon mimo grubego bieżnika w ogóle nie słychać. Jako że jeżdżę wyłącznie rekreacyjnie i głównie po asfalcie, to zakładanie typowych polecanych opon do gravela za 150-200 zł mija się u mnie z celem, czy możecie polecić co z Continentala najlepiej założyć i jaki rozmiar? Zaskoczyło mnie to, że Ride Tour 42c mimo większej grubości są optycznie węższe niż moje Micheliny 40c, więc nie wiem teraz w ogóle w jaki rozmiar iść. Zastanawiam się albo nad Speed Ride, albo nad Contact Speed: https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-contact-speed-pd2841/ https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-speed-ride-pd8311/ Obie są dość polecane jako tanie opony do gravela. To na czym mi zależy to: - całkowicie ciche - na tyle szerokie żebym nie uślizgiwał się jadąc po jakichś kamyczkach albo nie wpadał w szczeliny w chodniku - z wkładką antyprzebiciową Opory toczenia nie mają dla mnie takiego znaczenia (zresztą gorsze niż Micheliny raczej nie będą). Czy powinienem brać znowu 42c i liczyć na to że ułożą się podobnie jak Ride Toury, czy brać coś węższego? Ale raczej zostałbym przy 42c bo po to kupiłem gravela a nie zwykłą szosę. A jeszcze co bym stracił gdybym po prostu założył te same Ride Toury co w drugim rowerze? Czy ten bieżnik jakoś zauważalnie wpłynie na jazdę gravelem po asfalcie czy terenie?
Sk27 Napisano 13 Kwietnia 2022 Napisano 13 Kwietnia 2022 Cześć, Miałem Continental Speed Ride i niestety często przebijałem dętki. Gdyby nie ten problem, to byłyby to bardzo dobre opony w tej cenie. Są ciche i radzą sobie w lekkim terenie. Teraz mam Schwalbe G-One Allround (wersja Perfomance, czyli ta tańsza). Opony też są całkiem ciche, nie przebijam już dętek, lepiej tłumią nierówności, ale mogłyby się trochę lepiej toczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.