tompf Napisano 21 Marca 2022 Udostępnij Napisano 21 Marca 2022 Cześć 👋 Chcę przesiąść się z mojego dotychczasowego mieszczucha na coś bardziej w charakterze szosówki - nieco szybszego i zwrotniejszego, z bardziej sportową pozycją. Niestety, na tę chwilę mam dość ograniczony budżet, dlatego skupiam się głównie na tanich rowerach używanych (+ nie chcę pakować się w codzienne stresy "łojezu a co jak ukradną"). Rower wciąż będzie używany głównie do jazdy po mieście (Wrocław), dodatkowo od czasu do czasu na weekendowe przejażdżki w lekki teren. Moją uwagę zwróciły te dwie oferty: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-przelajowy-szosowy-gorski-CID767-IDMw7S0.html https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-miejski-puch-CID767-IDOlV5S.html Skłaniam się ku pierwszemu, bo wydaje się bardziej wszechstronny i bardziej zadbany. Tak czy siak, jestem dość zielony w temacie i mam kilka pytań: 1. Czy oba te rowery będą odpowiednie na mój wzrost? Mam 192 cm (na każdym oczywiście chcę się przejechać przed podjęciem decyzji) 2. Czy w obu da się w przyszłości zamontować jakieś lekkie błotniki? 3. Który z nich lepiej sprawdzi się w mieście pod względem szerokości opon? Czy 38C to nie jest trochę overkill na asfalt (zakładam, że rower będzie przez to trochę wolniejszy)? 4. Wreszcie: który z nich sami byście wybrali? Czy w ogóle któryś? 😁 Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...