Skocz do zawartości

[Błotniki] Problem z montażem


Palindas

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Mam Meride Crossway 15.

Zamówiłem błotniki SKS Velo 55 Cross wraz ze wspornikami. Moim problemem jest to, że udało mi się zamontować tylko tylny błotnik. Wspornik do tylnego błotnika nie mam tak naprawdę na czym zamocować, a przedniego błotnika nawet nie mam do czego przytwierdzić mimo, że ten rower ma rzekomo technologię F mount, która pozwala na szybki montaż błotnikow.

Co robić? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dodałbym, gdyby nie fakt, że zdjęcie musi ważyć do 1.95mb. Wybaczcie ale moja wyciskarka do cytrusów nie ma aparatu.

To i tak na nic bo prawa strona tylnej ramy nie ma żadnej możliwości mocowania wspornika.

110zł w błoto. Na to ten błotnik też się nie przydał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Palindas napisał:

No właśnie dodałbym, gdyby nie fakt, że zdjęcie musi ważyć do 1.95mb

Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wrzucić je na jakiś hosting i wstawić linki (a nawet z automatu się grafika w poście pokaże) lub zmniejszyć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzędzie Wycinanie, mówi to coś panie Ferdku? :D Można zrobić screen zdjęcia. Są też opcje konwersji na mniejsze. No i w końcu można zmniejszyć jakość w aparacie. 

W przypadku mocowania błotników mówimy o czterech punktach podparcia, czy raczej przykręcenia. No nie licząc jeszcze insertu w pobliżu mufy suportu, do przykręcenia pełnych błotników. 

W przypadku Velo 55 ze wspornikami potrzebujesz tylko czterech. 

Kluczowy jest numer jeden i numer trzy, bez nich jest trudniej (ale nie niemożliwie). Rozumiem że ani w ramie w punkcie numer 1 ani w koronie widelca numer 3 nie ma żadnego otworu z gwintem? 

merida.PNG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba panie kombinować, nie da się inaczej. I trochę nie rozumiem o co chodzi z numerem jeden. Gwint jest wyżej niż otwór we wsporniku, czy jak? Zawsze idzie przeszlifować/rozwiercić tę blachę, to w sumie popularna praktyka w błotnikach SKS, nie raz coś z tą ich blaszką kombinowałem. 

Jak nie masz insertów pod numerem dwa to kiepsko. Trzeba zastosować jakieś opaski, ale to akurat mniej istotny punkt mocowania. 

Jak w koronie widelca nie masz otworu to też idzie to obejść kawałkiem blaszki. 

 Tutaj coś doradzaliśmy, i nawet Merida jest bohaterem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocowanie masz w pionie czy w poziomie? Bo jak w poziomie, jak tutaj 

 

To blaszkę mocującą trzeba rozklepać na płasko. 

A na dole musisz pomyśleć nad jakimiś opaskami, czy to opaskami p-clip - do kupienia w sklepach z hydrauliką, rurami itd, albo paskami z blaszki, wykonanym na wzór tych p-clip. 

Z kolei z przodu potrzebujesz takie opaski rozklepanej na płasko, albo też kawałka blaszki żeby dać go nad koronę widelca i poniżej złapać śrubą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, wszystkich. Podepnę się do tematu. Mam stary rower crossowy Unibike Zethos z 2009 roku jeśli dobrze pamiętam i jako, że używam go na dojazdy do pracy kupiłem sobie pełne błotniki SKS Longboard. 

Niestety zauważyłem, że przy tylnym kole w dolnej części trójkąta ramy tam przy mufie suportu jest tylko otwór bez gwintu, a w górnej części tego trójkąta jest normalnie wpustka z gwintem. Zdjęcia poniżej.

[url=https://naforum.zapodaj.net/4fcf63a70a56.jpg.html][img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4fcf63a70a56.jpg[/img][/url]

[url=https://naforum.zapodaj.net/364778a7c4b6.jpg.html][img]https://naforum.zapodaj.net/thumbs/364778a7c4b6.jpg[/img][/url]

Czy da się jakoś uzupełnić ten dolny otwór i wpuścić tam gwint tak, żeby wszystko dobrze się trzymało i wyglądało schludnie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...