Greg1 Napisano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2023 Nie że ciężkie czy coś tylko rozmiar mało rozwojowy. Jeśli miałby być jakiś fitness to taki bardziej nastawiony, nazwijmy to uniwersalnie-terenowo, nazywany często przez producentów "grawelem z prostą kierownicą" (bo słowo grawel to obecnie taki wytrych słowny żeby klienta przyciągnąć). Coś w stylu Cube Nulane (są różne wersje wyposażeniowe od Nulane na Clarisie 2x8, przez Nulane Pro na GRX 2x10, Race na GRX 2x11, itd.), Marin DSX, Specialized Sirrus X, itp. Albo ten Trek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasiaR. Napisano 22 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2023 Dzięki , zabieram się do lektury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 22 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2023 Jeżeli zależy Ci na szerszych oponach to ja bym postawił na Treka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasiaR. Napisano 23 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2023 Trochę poczytałam, martwią mnie te hamulce. Wy też tutaj na forum raczej suchej nitki na nich nie zostawiacie. A pamiętajmy, że ja potrzebuję tego roweru na jesień/zima - warunki zdarzają się różne. Mam podobne w mtb i od początku były może nie dramatyczne, ale szału nie było. Zdarzało się , że ludzie kupili tego treka ze specyfikacją - hamulce shimano MT201 , założone były tektro. Nie wiem jak bardzo się one różnią - pewnie niewiele, ale muszę się nad tym zastanowić. Mam świadomość, że w tej cenie i w tym "rodzaju" rowerów nic więcej pewnie nikt nie oferuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2023 Nie popadajmy w jakieś skrajności z tymi hamulcami, mam w fitnessie Tektro, w mtb (którym nie jeżdżę po górach tylko amatorsko po lasach i jakiś niewielkich wzgórzach) mam mt200 i do normalnej, codziennej, amatorsko-rekreacyjnej eksploatacji w zupełności wystarczają - a ważę lekko ponad 90 kg. Zapewne też nie ważysz powyżej więcej żeby nie dawały rady. Do normalnej, codziennej jazdy po mieście i na rekreacyjne wycieczki te hamulce są jak najbardziej wystarczające. Zresztą, jak okażą się za słabe to wymienisz na coś lepszego - m500 na chodzą po około 500 zł, mt6000 około 100-200 zł drożej. Fabryczne sprzedasz za około 150-200 zł więc tragedii nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 24 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2023 @Greg1, nie sprzeda za 200 zł zdemontowanych, bo "funkiel-nówki" można kupić poniżej tej kwoty. Poza tym pełna zgoda odnośnie MT200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasiaR. Napisano 24 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2023 Ok, nie było tematu do mnie sensowne argumenty trafiają . Raczej 90 nie ważę - uff ... Najwyżej wymienię po sezonie jak coś będzie na halo. Nie ma co dramatyzować. Dzięki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasiaR. Napisano 27 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-trek-dual-sport-3-gen-5-2023?gclid=CjwKCAjwxaanBhBQEiwA84TVXI5ml_cTJnV_RKDMbGUrxgt1Cx7DcAs-pa9B4ZPMCTbNOI-qNUTS3RoCy9gQAvD_BwE#reviews https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3-disc-2023?gclid=Cj0KCQjw6KunBhDxARIsAKFUGs9EX1jh_0QtrJ7OiFGjmCfknxzqLx2IQVY2f0HcPxjrfDTrbpIuncQaAj9UEALw_wcB#additional Lubię Was czytać , więc jeszcze trochę pomęczę pytaniami... Wiem , jeden cross drugi fitness, inna geometria iii dalej w sumie nie wiem co inne ? Troszkę fx lżejszy. Możecie bardziej obiektywnie spojrzeć niż ja. Są mega podobne. Czy w geometrii jest duża różnica ? ( nie znam się na takich rowerach ) Czy na fx jest bardziej sportowa - czytaj "leżąca", a na dual sporcie siedzi się jak na kanapie? Przyzwyczaiłam się już do szosy , więc takiej super wyprostowanej pozycji chyba już nie szukam. Sama kurde nie wiem, który... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 Cytat Czy na fx jest bardziej sportowa - czytaj "leżąca", a na dual sporcie siedzi się jak na kanapie? Generalnie tak choć dobór rozmiaru również robi robotę. Na pewno nie zgodzę się z twierdzeniem, że są podobne. Fx to taki miejski pomykacz a dual sport sprzęt do cięższych zadań. Jeśli chcesz tym jeździć niezależnie od warunków na drodze to stawiałbym na dual sport, max opony 38 w fx to słabiutko na śnieg/lód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KasiaR. Napisano 27 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 Dzięki, raczej wół roboczy na jesień, zimę. Byłam przekonana do dual sporta , kolega podesłał mi fx -a więc postanowiłam się upewnić u Was czy idę dobrym tokiem myślenia. Fx to taka chyba prawie szosówka z prostą kierą. A ja chyba nie tego szukam. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.