__guest Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 To już jeden hamulec z przodu nie wystarcza ? ... Jest jakiś sensowny pozytywny plus za tym wynalazkiem ?. 1 Cytuj
Gość Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 Też mnie to zastanawia, zwłaszcza że na tym filmiku autor jeździ tak ostro, że bym chyba na najtańszych Shimano to ogarnął. Sam proces i pomysł fajny, ale to chyba na tyle. Przecież w mistrzostwach DH ludzie jeżdżą na klasycznych hamulcach, które dają radę bez problemu. Cytuj
Brombosz Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 Ale jakby tak w lecie zasuwał nartostradą jakieś 120km/h... to może i by się mniej grzały. Swoją drogą to ciekawe jak z klamką? Czy to teraz dwa razy mocniej trzeba gnieść, czy dwa razy lżej... Bo dwóch na raz z jednej strony to chyba chłop nie wciska. Cytuj
Brombosz Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 Czyli jest to samo tylko dwa razy cięższe. To teraz trzeba zrobić z tyłu, żeby środek ciężkości się nie zmienił. A potem wymyśleć miejsce na drugą kasetę... 22 biegi z tyłu! Po 11 na każdą nogę i to niezależnie. 1 Cytuj
Nial Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 (edytowane) Spokojnie spokojnie, marketing zaraz podłapie, że sztywne osie nie wystarczają i przy pojedynczej tarczy hamowanie tylko jedną stroną powoduje gięcie osi, co ma KLUCZOWE znaczenie dla prowadzenia roweru Edytowane 9 Stycznia 2022 przez Nial Cytuj
Sobek82 Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 12 minut temu, Brombosz napisał: A potem wymyśleć miejsce na drugą kasetę... 22 biegi z tyłu! Po 11 na każdą nogę i to niezależnie. I już tylko krok od podróży w czasie 😄 Cytuj
__guest Napisano 9 Stycznia 2022 Napisano 9 Stycznia 2022 (edytowane) 8 godzin temu, skom25 napisał: Też mnie to zastanawia, zwłaszcza że na tym filmiku autor jeździ tak ostro, że bym chyba na najtańszych Shimano to ogarnął. Sam proces i pomysł fajny, ale to chyba na tyle. Przecież w mistrzostwach DH ludzie jeżdżą na klasycznych hamulcach, które dają radę bez problemu. Muszą być podwójne hamulce z przodu We filmie jest przecież przedstawiony w pełni zawieszony " Prawdziwy " rower Enduro który wykorzystuje potencjał podwójnych hamulców na zjazdach i geometrycznie jest przystosowany do stabilnej jazdy w dół, nie na darmo taki rower jest przedstawiony we filmie, przecież ma tyle wspólnego z Enduro jak stara Ukraina do nowego Thunderbird-a. Klasyczne hamulce do zjazdu dają radę nie trzeba kombinować, no ale widać komuś się nudzi, dodatkowo ma bardzo duże wymagania co do części rowerowych, a jak widać na filmie części ma z najwyższej półki " Bieda - Edyszyn " chociaż może coś w tym rowerze się znajdzie lepszego, nie szukałem. Janek małymi kroczkami wraca na rower ... " Janek, zapodaj coś we filmach na temat nowej ramy Dartmoor Hornet Pro " Fajna muzyka przy zakładaniu oliwki Edytowane 9 Stycznia 2022 przez __guest 1 Cytuj
Gość Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 https://www.wykop.pl/wpis/63041281/omijajcie-patoserwisy-rowerowe-nowy-zacisk-mechani/ Cytuj
Sobek82 Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 Wygląda jak po próbie wkręcenia wkręta gk Cytuj
Gość Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 Ja bym obstawiał że chyba użył za długich śrub. A jeżeli nie, to ciekawe co się stało z ramą. Nie mam tam konta, bo chętnie bym zapytał. Cytuj
Sobek82 Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 No ale, jak, eee, gdzie, yyy, z której strony, co to to w ogóle za dziura 🤯 Cytuj
chudzinki Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 Pewnie odpowietrzał... Wy patrzcie na wykopki, a wylądujecie w polu 😀. 1 Cytuj
Brombosz Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 Zacisk pewnie się chował w trójkącie ramy, a do górnej rurki coś było przykręcane śrubą... jak widać na wylot. Innego wytłumaczenia nie znalazłem. Tak czy inaczej, trafiło z tym serwisem na jakiś talent. Cytuj
Sobek82 Napisano 17 Stycznia 2022 Napisano 17 Stycznia 2022 Glutem z amelinium można ten zacisk zategować i używać 🙃 Cytuj
marcusling Napisano 18 Stycznia 2022 Napisano 18 Stycznia 2022 A taki sklep rowerowy Treka w Częstochowie. Jak na to patrzę to nie wyobrażam sobie jak takie coś może się utrzymać i wyjść na swoje biorąc pod uwagę poniesione koszty. Opłaty związane z rowerami do testów są absurdalne: od 70 zl na dobę przy jakimś najtańszym sztruclu Trekowskim do 300 zł ale uwaga za każdym razem kaucja 50% wartości roweru. Przy elektryku dajmy na to kaucja to 20 tys zł. Już widzę kolejki chętnych na takie testowanie. Przy Specialised w Szczecinie nikt ode mnie nie chciał jakiejkolwiek opłaty za dobę zarówno przy fullu xc jak i elektryku. Co sklep to obyczaj. Powodzenia. Cytuj
Gość Napisano 18 Stycznia 2022 Napisano 18 Stycznia 2022 Też mnie zastanawiał ten sklep. Nie wiem jak ceny serwisu, ale w AirBike w Warszawie, łańcuch kosztował praktycznie dwukrotność ceny rynkowej. Na tym się robi kasę. Cytuj
TheJW Napisano 18 Stycznia 2022 Napisano 18 Stycznia 2022 No i handlują Trekiem. Są wielkim sklepem, więc na pewno mają bardzo preferencyjne ceny u producenta/dystrybutora. A sprzedawcy Treka jadą na gigantycznych marżach... Cytuj
Nial Napisano 18 Stycznia 2022 Napisano 18 Stycznia 2022 Również niemały salon Treka się otworzył w Warszawie, dział Sprint Rowery z Białegostoku. Z tego co wiem to po otwarciu sprzedają po kilka modeli za 20 tyś. dziennie. Cytuj
Brombosz Napisano 18 Stycznia 2022 Napisano 18 Stycznia 2022 Byłem niedawno kupić dwie tony węgla. Od tego dnia jakieś 300zł za dobę jazdy na Treku to pikuś. W końcu masz tą dobę... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.