Szysz4k Napisano 7 Marca 2022 Napisano 7 Marca 2022 Witam Ostatni rower miałem w wieku 13 lat teraz mam 23 Także wreszcie chciałbym wrócić do jazdy bo wreszcie mam pieniądze żeby kupić i miejsce gdzie ten rower trzymać Wiem że teraz dobre rowery są za 2k 3k itp i te ceny szybują w góre i czasami kosztują jak samochody no ale tyle mogę przeznaczyć . Mam bardzo znikomą wiedzę na temat wiem tyle że musiałbym kupić pompkę do roweru ( bo pamiętam że koła mają powietrze ) i fajnie by było kupić coś na bidon i telefon . Także jak widzicie jestem amatorem w czystej postaci Mieszkam w Krakowie i będę rowerem jeździł po ścieżkach dla rowerów chodnikach itp . Chce coś szybkiego lekkiego po prostu zmotywowałem się żeby zrzucić kilogramy mam 82 kg aktualnie i wzrost 183 i nie wiem jak to jest z tymi rozmiarami rowerowymi itp Proszę o poradę jaki rower wybrać na jakich stronach szukać co wy byście kupili na start Z góry dziękuje