tobo Napisano 1 Marca 2022 Udostępnij Napisano 1 Marca 2022 Hej Ma ktoś droppera Satori sorata? Sztyca potrzebowałaby serwisu, a na dole goleni jest plastikowy ślizg. Żeby móc dostać się do nakrętki goleni trzeba ślizg zdjąć a ten sprawia wrażenie przyklejonego. Ktoś robił serwis tej sztycy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lazyjones Napisano 28 Marca 2022 Udostępnij Napisano 28 Marca 2022 Nie wiem jak w przypadku zewnętrznej linki, ale dla wersji pro są jakieś filmiki (nawet u szaja :)) tylko sztyce są pod inną nazwą. Merida Expert, Tranz X, Shimano Pro Koryak, PNW... Nawet kity jak widać istnieją choć z dostępnością to już inna sprawa: https://www.bikeinn.com/bike/pro-seal---bushing-set-for-koryak-seatpost/136930021/p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 29 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2022 To nie jest zestaw do tej sztycy, brand x jest zbudowany inaczej, sztyca z filmu szajbajka też nie ma tego czego dotyczy problem sztycy sorata. Film o soracie - tylko wymiana kardridża, bez demontażu dolnej części sztycy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lazyjones Napisano 29 Marca 2022 Udostępnij Napisano 29 Marca 2022 Hmm, no trudno. Tak czy owak może się komuś filmiki przydadzą. Sam mam soratę z zewnętrzną linką, nie rozbierałem jeszcze, ale pewnie będę. Nie miałem zielonego pojęcia jak do tego podejść, z tych filmów coś tam już wstępnie wiadomo. Btw, gdzieś po necie krąży 'exploded view' ale jak na złość teraz nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 29 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2022 Serwis sztyc z kartridżem czyli 90% na rynku , jest banalnie prosty (zwykle jeden , maks 2 klucze) i szybki (10-15 minut). Jeśli masz soratę to na 99 % element o którym mówię jest taki sam, część mechanizmu slizgowego. Gdyby był dostępny zamiennik to byłbym gotów zdjąć obecny siłą. Pękłby, trudno. Ale nie znalazłem tego luzem a inni, europejscy sprzedawcy nie udzielili żadnej odpowiedzi na moje pytanie, wygląda jakby sztyca była jednorazowa. Na razie luz osiowy jest nieduży, uszczelkę można wyczyścić i smarować, ale wolałbym móc to zrobić normalnie a nie paryzancko. Sztyca jest w drugim rowerze, z tyłu jest błotnik więc ryzyko zarżnięcia niewielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilus Napisano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2022 Sztyca Satori Sorata na 99% jest jednorazówką.. Dzisiaj rozebrałem swoją i ślizg dolny o którym piszesz jest jakby zalany na stałe. Na jakiś czas założę zwykłą sztyce, bo regulowana skończyła swój żywot. W sumie za takie pieniądze nie ma czego się spodziewać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 17 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2022 No wiesz to nie jest tragedia jeśli grzebie się regularnie. Chciałem wyciągnąć górę ale to badziewie wymusza inne metody czyszczenia i smarowania. Pytałem dwa sklepy które sprzedają sorate pod innym logo, też jajco... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.