Robaqq Napisano 25 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2022 Witam, chciałbym przerobić rower na elektryczny przy pomocy bafanga bbshd ale tym starszym bo podobno w nowym m625 jest problem doboru baterii. I myślałem nad tą baterią 52V 37,7Ah i tutaj pytanie czy bateria będzie współgrać z tym silnikiem. Link do baterii: https://pl.aliexpress.com/item/1005001607523249.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ko17 Napisano 25 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2022 Cześć a sterownik w tym bbshd jest do jakiego napięcia???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robaqq Napisano 25 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2022 Podobno napięcie od 39v do 60v oraz 28A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ko17 Napisano 26 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2022 (edytowane) No to dowiedz się jak to z tym jest,bo od tego zależy czy ta bateria będzie się nadawała czy nie.... ja osobiście stojąc przed wyborem mid drive czy hub brałem wszystkie plusy i minusy i ostatecznie wybór padł na hub... minusy napędu centralnego mid drive - dużo ruchomych części w silniku przez co trzeba częściej serwisować/wymieniać zużyte zębatki , szybciej się zużywa napęd łańcuch/kaseta ,ja mając mid drive woził bym ze sobą zapasowy łańcuch bo lubią one pękać i bez łańcucha było by po ptokach.... z zalet-wspomaganie.... hub wady i zalety -wady- waga...zalety - bez awaryjność , nie ma się tam co psuć jedynie co, to po kilku tyś km łożyska się wymienia i tyle... Edytowane 26 Lutego 2022 przez ko17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 W dniu 25.02.2022 o 19:10, ko17 napisał: Cześć a sterownik w tym bbshd jest do jakiego napięcia???? Sterownik bbshd jest pod 48 lub 52v. Jeżdżę na bbs'ach od 10 miesięcy. Otwierałem jeden silnik po 4 tysiącach km. Okazało się to zbędne, smar nie był nawet brudny. Części są tanie (plastikowa zębatka przekładni to 50 zł, uszczelki korpusu 25 sztuka itd). Serwis silnika licząc demontaż z roweru, pełną rozbiórkę i montaż to 60 minut. Przez 6000 km zerwałem raz łańcuch zmieniając biegi na najwyższym trybie stojąc na pedałach, moja wina. Jeżdżę na 1x11, kupuję sramy pc 1110 po 50 zł i wymieniam, głównie z powodu chęci oszczędzenia kasety. Nowy łańcuch w przypadku zerwania nie jest potrzebny, wystarczy spinka. Wspomaganie czyli chodzi o czujnik nacisku? Bbshd go nie ma, czy jest potrzebny, dyskusyjne, jeździłem na rowerach z, zestawach dokładanych bez i z i wybrałem dokładany bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.