Unomuno Napisano 25 Lutego 2022 Napisano 25 Lutego 2022 Witam. Od jakiegoś czasu myśle nad przesiadką na lepszą szosę, ale w temacie rowerów nadal jestem trochę zielony więc przyda się opinia bardziej ogarniętych. Kilka modeli które wpadły mi w oko: Vento 5.0: https://allegro.pl/oferta/rower-szosowy-kross-vento-5-0-2021-s-11251640054 Docura faro: https://allegro.pl/oferta/rower-szosowy-docura-faro-carbon-shimano-105-r-m-11684769684 Pafaro baltic 3.0: https://allegro.pl/oferta/rower-szosowy-pafaro-baltic-3-0-105-czarny-brokat-11695113719 Docura Vega: https://allegro.pl/oferta/rower-szosowy-aero-docura-vega-carbon-utlegra-m-7417917659 Jeśli chodzi o Krossa to jakieś tam opinie można w internecie znaleźć, natomiast bardzo zastanawiają mnie Docura faro i Pafaro, gdyż są na dobrym osprzęcie i carbonowej ramie i konkurencyjnej cenie, ale nie moge znaleźć żadnej opinii na temat tych rowerów, a nie chciałbym kupić bubla. Docura Vega jest co prawda powyżej zakładanego budżetu, natomiast może ktoś się orientuje czy wyższa cena wynika z napędu Ultegra, czy może jest w tym rowerze coś czego ja "zielony" nie jestem w stanie zauważyć. Ten ma służyć do zarówno do treningów interwałowych, jak również do wypadów tlenowych po 50-100km, no i na zimowe okresy na trenażer. Kwestia dopasowania roweru i jazd próbnych odpada, bo jak wspomniałem jestem trochę zielony w temacie więc jeszcze nie wiem czego chcę, a w okolicy nie mam sklepów rowerowych z większym wyborem.