JWO Napisano 23 Lutego 2022 Napisano 23 Lutego 2022 Pytanie dotyczy Fox dpx2. W manualnym mamy 3 pozycje (Open, Medium i Firm) + 10 fine tuning w Open. W zdalnym jest tylko 2 pozycje (Open i Firm). Czy do amatorskiej jazdy, (all mountain, z góry, pod górę, po płaskim, enduro bez zacięcia sportowego) przydadzą się te trzy pozycje (+10)? Czy lepiej postawić na wygodę i tylko dwie pozycje?
Mod Team sznib Napisano 23 Lutego 2022 Mod Team Napisano 23 Lutego 2022 Zależy od zawieszenia. Ja np. mam Giantowe Maestro, które jest odporne na bujanie i praktycznie jeżdżę cały czas na otwartym, a platformy i zamknięcia nie używam (RS Monarch RT3). Na początku kombinowałem z jazdą na platformie głównie i otwieraniem tylko na zjazdy, ale poeksperymentowałem i różnicy nie ma przy tym zawieszeniu w bujaniu, a na otwartym jest jednak czulszy. A zamknięcie to może się przydać tylko do sprintów na stojąco.
grzesiowu Napisano 23 Lutego 2022 Napisano 23 Lutego 2022 A jak wygląda dostęp do wajchy w czasie pedałowania
JWO Napisano 23 Lutego 2022 Autor Napisano 23 Lutego 2022 Tak jak poniżej, czyli nie jest łatwo dostępny, ale pewnie to zależy od wprawy. Z tym że ścigał się nie będę, więc czas nie jest tu kluczowy. Dźwignia wprawdzie jest po lewej stronie, ale klamka przedniego hamulca po prawej. Wygląda że remote będzie lepszy.
zekker Napisano 23 Lutego 2022 Napisano 23 Lutego 2022 Zależy od stylu jazdy i terenu w jakim się jeździ. Jeżeli najpierw duży podjazd, potem duży zjazd, to brak manetki nie będzie przeszkadzał. Jeżeli co chwila w górę i w dół, to ciągłe zatrzymywanie się, czy nawet sięganie do wajchy będzie niewygodne. U siebie mam dosyć niskie górki i bez manetki przy bujaniu zawieszenia na podjazdach, pochlastałbym się. A nie ma wersji z manetką 3 pozycyjną? https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=940#usingthe3-positionremote
JWO Napisano 23 Lutego 2022 Autor Napisano 23 Lutego 2022 DPS chyba tak, dpx2 nie. Muszę poszukać w internetach.
Galvatron Napisano 23 Lutego 2022 Napisano 23 Lutego 2022 Chyba więcej będzisz miał z 10 klików tłumienia wolnej kompresji, bo dzięki temu możesz lepiej wyregulować czułość zawieszenia, np. ustawić je tak, żeby było twardsze niż w trybie otwartym, ale bardziej miękkie w trybie platformy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.