unqx Napisano 12 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Czy ktoś ma jakieś doświadczenia ze sklepem bike-discount.de? Planuję zakup roweru i zastanawiam się czy warto brać ich ofertę pod uwagę (najbardziej interesuje mnie obsługa klienta w razie ewentualnego problemu z zakupem). Sklep ma w internecie trochę negatywnych ocen (np. na trustpilot mają 18% ocen na poziomie "zły") i to mnie martwi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysiekCH Napisano 12 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Z mojego doświadczenia dobry sklep, dużo tam kupowałem dopóki nie znalazłem jeszcze tańszego 🙂 To co mają pokazane "na stanie" faktycznie mają w magazynie. Mają własną markę rowerów (Radon) i sklepy stacjonarne w zachodnich Niemczech. Nie miałem nigdy sytuacji, że coś nie przyszło, albo przyszło nie to co miało być, więc w temacie zwrotów nie pomogę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unqx Napisano 12 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Dzięki za opinię. A możesz powiedzieć, z którego tańszego sklepu korzystasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysiekCH Napisano 12 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Bike24.de, z dużych, solidnych sklepów internetowych tam zwykle jest najtaniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Mam podobne doświadczenia z bike-discount, roweru jednak tam nigdy nie kupowałem. Warto zaglądać na r2- bike ,czy też na bikeinn , bywa czasami taniej niż u konkurencji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sk27 Napisano 12 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2022 Kupowałem tam amortyzator i nie miałem problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unqx Napisano 15 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2022 Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Ostatecznie kupiłem szukany rower (Puky Cyke 16) w bike-discount. Ten sam rower jest w lepszej cenie w bike24, ale sklep dolicza w tym przypadku 34,99 EUR za "bulky goods", więc finalnie wychodzi to trochę drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unqx Napisano 24 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2022 Dostałem zamówiony rower z bike-discount. Niestety DHL brutalnie potraktował paczkę i w efekcie rower przyszedł pogięty - w paczce powstała spora dziura, którą pracownicy DHL... zakleili dużą ilością firmowej taśmy z logo DHL 😮. Czy to jest standard, że rower przed wysyłką zostaje po prostu luzem włożony do pudełka bez żadnego styropianu, czy innego wypełniacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 24 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2022 Jeżeli pytasz o ten sklep to nie wiem, ale Decathlon pakuje bez żadnych zabezpieczeń (przynajmniej w tamtym roku tak było), a paczką z Canyon`em możesz poniewierać do woli i "włos mu z głowy nie spadnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 27 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2022 Romet pakuje rowery bardzo dobrze. W tamtym tygodniu odebrałem crosa i było tam tyle białej pianki, trytytek, że nie ma mowy aby coś w pudle się przewalało. Przyszedł w idealnym stanie a jechał całą Polskę w 4 dni ( od nadania w Pn do odbioru w Czw. - DPD ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unqx Napisano 9 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2022 Sklep zorganizował transport powrotny i mam dostać zwrot środków., ponieważ nie mają kolejnej sztuki na stanie. Trochę szkoda, muszę szukać gdzie indziej. Natomiast przy obecnym kursie EUR zakup w Niemczech nie będzie się już raczej opłacał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 9 Marca 2022 Udostępnij Napisano 9 Marca 2022 W dniu 12.02.2022 o 09:31, unqx napisał: Sklep ma w internecie trochę negatywnych ocen (np. na trustpilot mają 18% ocen na poziomie "zły") i to mnie martwi. To jest chyba jedyny sklep, który sam do mnie się odezwał jak był problem. Problem był z transportem (wina dhl) - wysłana paczka do nich wróciła po 3-ech dniach. (finalnie to i tak miałem to co zamówiłem w 7 czy 8 dni) Zaczęli mailowo od bardzo grzecznych przeprosin dopytali czy wolę zwrot pieniędzy czy mają wysyłać ponownie, porośli o numer telefonu w razie problemu. A jak już przyszła ta ponowna wysyłka to jakiś sympatyczny Hans zadzwonił spytał czy jestem zadowolony, jeszcze raz przeprosił i życzył miłego użytkowania. Ciężko mi sobie wyobrazić lepszą obsługę. Zamawiałem tam już wiele razy - ostatnio... wczoraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 10 Marca 2022 Udostępnij Napisano 10 Marca 2022 Odnośnie pakowania... dostałem wczoraj amortyzator z niemieckiego bike24. Pudełko 3x większe niż trzeba, w środku luzem wideł (w zwykłej torbie foliowej, bez żadnej folii bąbelkowej, wypełnienia itp.), pudełko pooklejane już przez pocztę polską bo widać w kilkudziecięciu miejscach zawartość wyłaziła już na zewnątrz. Cud, że wideł nie ma nawet jednego odprysku (swoją drogą tak samo pakowane widły z UK przychodziły mocno zmęczone). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Marca 2022 Udostępnij Napisano 10 Marca 2022 W dniu 9.03.2022 o 14:44, abdesign napisał: Problem był z transportem (wina dhl) - wysłana paczka do nich wróciła po 3-ech dniach. Podobne doświadczenia z firmą DHL, jak można to unikać ! Dostawa roweru opóźniona o 3 tygodnie z winy bajzu jaki tam mają 8 godzin temu, Dokumosa napisał: Pudełko 3x większe niż trzeba, w środku luzem wideł (w zwykłej torbie foliowej, bez żadnej folii bąbelkowej, wypełnienia itp.) Ładne kwiatki .. ost mój zakup amortyzatora w bikeinn , dotarł w idealnym stanie i oryginalnym pudle RS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trukas Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 Miał ktoś sytuacje, że pobrali podwójnie za zamówienie? Jedna transakcja wisi na bloku od tygodnia, a druga została pobrana wraz z nadaniem paczki i od razu została rozliczona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chudzinki Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 Ja tego nie rozumiem. Skąd Ci pobrali drugi raz kasę? Zgłaszałeś to do sklepu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 9 godzin temu, Trukas napisał: Miał ktoś sytuacje, że pobrali podwójnie za zamówienie? Jedna transakcja wisi na bloku od tygodnia, a druga została pobrana wraz z nadaniem paczki i od razu została rozliczona Jedno to blokada środków na koncie ( wróci do chyba 7 dni ) a drugie to opłacenie zamówienia. Tak mi się zdaje, często mam tak na amazonach różnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trukas Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 (edytowane) Cytat Jedno to blokada środków na koncie ( wróci do chyba 7 dni ) a drugie to opłacenie zamówienia. Tak mi się zdaje, często mam tak na amazonach różnych. Jest to aburdalny system, jak już zablokowali raz to mogli tą samą transakcje rozliczyć do końca,a w momencie nadania paczki naliczyli drugi raz od razu rozliczone,a blokada sprzed złożenia zamówienia nadal wisi. Tak, zgłosiłem do sklepu, według nich to jest ok 😛 Edytowane 22 Kwietnia 2022 przez Trukas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pazuzu Napisano 7 Października 2022 Udostępnij Napisano 7 Października 2022 Zdarzyło się komuś wysyłać do tego sklepu coś na gwarancję ? Mam tu na myśli cieknące zaciski Shimano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia Co do gwarancji nie wiem, ale robiłem tam ostatnio zakupy, bo mieli lepszą cenę u siebie za nowy amortyzator niż u nas za używki z demontażu. Samą transakcję robił mi znajomy, bo ja nie mam PayPala - wg. niego ogólnie nie różni się niczym niż typowe zagraniczne sklepy. Towar kupiony w środę wieczorem, w czwartek spakowany, w piątek wysłany, w poniedziałek był w Polsce (kurier DHL). Koszt przesyłki 10 euro, a przy zakupach od 250 - 6 euro. Wszystkie etapy monitorowane na bieżąco mailami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrash Napisano 18 Kwietnia Udostępnij Napisano 18 Kwietnia Dobry sklep, konkurencyjne ceny oraz bardzo dobra obsługa klienta. Szybkie przetwarzanie zwrotów i reklamacji. Polecam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia W dniu 7.10.2022 o 15:27, Pazuzu napisał: Zdarzyło się komuś wysyłać do tego sklepu coś na gwarancję ? Mam tu na myśli cieknące zaciski Shimano. Robiłem kilka razy zwykły zwrot. Paczka wysłana, pieniądze zwrócone. Co prawda kontakt z nimi i generalnie sposób informowania klienta jest typowo niemiecki - skromny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrash Napisano 19 Kwietnia Udostępnij Napisano 19 Kwietnia Ja reklamowałem opony Continental do roweru szosowego. Po paru dniach od wysłania towaru otrzymałem zwrot pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppiotrr Napisano 31 Maja Udostępnij Napisano 31 Maja Kurczę mają fajne ceny ceny. Kusi żeby kupić ale trochę strach co z ewentualną gwarancją jak coś się w przyszłości stanie. Jestem przed zakupem roweru i ktoś na fb podesłał info z tym sklepem. Co tu robic cholerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietrash Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca Reklamacja działa jak w każdym innym sklepie. Nie ma co się bać, jeżeli chodzi o reklamacje to z tym sklepem nie ma najmniejszego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.