gulki81 Napisano 9 Lutego 2022 Napisano 9 Lutego 2022 Witam brać rowerową. Jeśli napisałem w nieodpowiednim dziale, to proszę moderację o przeniesienie mojego wątku w odpowiednie miejsce. Po kilkunastu latach od zakupu poprzedniego roweru zakupiłem wysyłkowo nowy rower pewnej marki na G. Z racji tego, że nie mam doświadczenia z nowymi rowerami mam do Was pytanie. Czy w fabrycznie nowych rowerach aluminiowych częstym widokiem są różnego rodzaju defekty lakiernicze np. paprochy pod lakierem, czy też szorstki lakier na fragmentach widelca karbonowego, czy to akurat ja trafiłem tak nieszczęśliwie? Pytam, bo nie wiem, czy zrezygnować z zakupu, czy w dzisiejszych czasach takie paprochy, czy szorstki lakier to codzienność i po prostu co bym kupił to sytuacja będzie podobna? Pozdrawiam.
Gość Napisano 9 Lutego 2022 Napisano 9 Lutego 2022 Wrzuć zdjęcia, to się dowiesz. Teraz to wróżenie z fusów. Nie wiem co to za rower, nie wiem co to za marka ani ile kosztował. Wiadomo że w rowerze za 2k takie rzeczy się zdarzają, a w takim za 20k rzadziej, chociaż w obydwu przypadka nie powinny.
gulki81 Napisano 9 Lutego 2022 Autor Napisano 9 Lutego 2022 Dzięki za odzew. Dyskusja raczej taka ogólna, no bo paprochy jak paprochy widoczne jako wybrzuszenia na lakierze błyszczącym, a szorstkiego lakieru na widelcu to nawet aparat nie uchwyci, oczologicznie tej szorstkości nie widać, czuć ją za to pod ręką, są fragmenty, gdzie wideł jest ładnie gładki, a są takie szczególnie przy rozwidleniu goleni gdzie czuć szorstkość
Gość Napisano 9 Lutego 2022 Napisano 9 Lutego 2022 Praktycznie w każdej ramie miałem mniejsze lub większe defekty. Wtrącenia pod lakierem, zbyt mała lub zbyt duża ilość lakieru. Jak Ci się chce, to nie odsyłaj roweru, tylko napisz maila do producenta. Czasami w takich sytuacjach udzielają rabat czy dają voucher.