Mod Team bogus Napisano 30 Marca 2022 Autor Mod Team Napisano 30 Marca 2022 U mnie byłaby tarcza 180 i 160. Czyli twierdzisz, że modulacji brak? Masz porównanie do MT8? Wczoraj testowałem model MT Sport w elektryku i szału nie było z mocą, ale modulacja w porządku, wiem że to inna półka, ale jakieś odniesienie co do działania jest. Cytuj
tobo Napisano 31 Marca 2022 Napisano 31 Marca 2022 Modulacja jest tylko że trzeba używać palca z czuciem W teren nie założyłbym takich dużych tarcz. Założone do asfaltowego ciężkiego E, gdzie moc ma zdecydowanie większe znaczenie a przyczepność trudniej zerwać. Cytuj
Mod Team bogus Napisano 1 Kwietnia 2022 Autor Mod Team Napisano 1 Kwietnia 2022 Dałeś mi do myślenia i sam nie wiem czy MT7 czy MT8... Cytuj
toskaffka Napisano 1 Września 2022 Napisano 1 Września 2022 Cześć. Trochę odświeżę temat. Zastanawiam się nad zakupem klamek z serii m91xx które połączę z zaciskami m785. Chodzi mi o to jaka jest różnica w czuciu między m9100 a m9120. Ta pierwsza nie posiada servo wave i kompletnie nie wiem czego mogę się spodziewać. Aktualnie posiadane przez nie m785 posiadają servo wave i siła hamownia jest super, modulację też okiełznałem, pasuje mi to że szybko łapią. Mam zagwostkę gdyż m9100 to najwyższa seria z hamulców Shimano i coś musi być w tym że akurat ten model klamki nie posiada servo wave... Jakby mógł się wypowiedzieć ktoś kto używał klamek z SW i bez i jest mi w stanie wytłumaczyć na czym polega róznica, czy hamują słabiej, czy trzeba użyć sporo większej siły.. cokolwiek, to będę wdzięczny Cytuj
tobo Napisano 1 Września 2022 Napisano 1 Września 2022 Dźwignie bez servo były trochę twardsze w odczuciu po dociśnięciu klocków do tarczy. Problem z xtrami w wersji bez servo był ten że hamulce te miały karbonowe dźwignie o badziewnej ergonomii (980). Nie wiem jak jest obecnie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.