Mod Team bogus Napisano 30 Marca 2022 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 30 Marca 2022 U mnie byłaby tarcza 180 i 160. Czyli twierdzisz, że modulacji brak? Masz porównanie do MT8? Wczoraj testowałem model MT Sport w elektryku i szału nie było z mocą, ale modulacja w porządku, wiem że to inna półka, ale jakieś odniesienie co do działania jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 31 Marca 2022 Udostępnij Napisano 31 Marca 2022 Modulacja jest tylko że trzeba używać palca z czuciem W teren nie założyłbym takich dużych tarcz. Założone do asfaltowego ciężkiego E, gdzie moc ma zdecydowanie większe znaczenie a przyczepność trudniej zerwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 1 Kwietnia 2022 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2022 Dałeś mi do myślenia i sam nie wiem czy MT7 czy MT8... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toskaffka Napisano 1 Września 2022 Udostępnij Napisano 1 Września 2022 Cześć. Trochę odświeżę temat. Zastanawiam się nad zakupem klamek z serii m91xx które połączę z zaciskami m785. Chodzi mi o to jaka jest różnica w czuciu między m9100 a m9120. Ta pierwsza nie posiada servo wave i kompletnie nie wiem czego mogę się spodziewać. Aktualnie posiadane przez nie m785 posiadają servo wave i siła hamownia jest super, modulację też okiełznałem, pasuje mi to że szybko łapią. Mam zagwostkę gdyż m9100 to najwyższa seria z hamulców Shimano i coś musi być w tym że akurat ten model klamki nie posiada servo wave... Jakby mógł się wypowiedzieć ktoś kto używał klamek z SW i bez i jest mi w stanie wytłumaczyć na czym polega róznica, czy hamują słabiej, czy trzeba użyć sporo większej siły.. cokolwiek, to będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 1 Września 2022 Udostępnij Napisano 1 Września 2022 Dźwignie bez servo były trochę twardsze w odczuciu po dociśnięciu klocków do tarczy. Problem z xtrami w wersji bez servo był ten że hamulce te miały karbonowe dźwignie o badziewnej ergonomii (980). Nie wiem jak jest obecnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.